18.03.2024 р. Реалізуємо освітні завдання за темою “Продавець – покупець”. Підтема: ”Магазин біля дому”.

1. Почніть з традиційного обміну враження від пережитих вихідних (розгляньте разом табличку “Мої вихідні-3”), дайте дібтям самим обрати та розповісти про те, що відбувалося за порогом дому, які були домашні справи, з ким зустрілися і що купували в магазині. Проведіть пальчикову вправу “Моя сім’я” (діти загинають пальчики).

Мама, тато, дід, бабуся,

Всіх назву – не полінюся,

Старший братик і сестричка –

В нас сімейка невеличка. 

 

 

2. Уточніть у дітей, скільки всього членів родини? Скільки дітей у сім’ї? Зауважте, що дитина, яка рахує, також член сім’ї. Почніть розмову про магазин з аналізу цього слова: хто був у магазині? Що це за особливе місце? Що продають у магазинах? Чому магазини важливі для людей?

 

3.Створіть разом з дітьми інтелектуальну карту “Різні магазини”. Основні гілки: магазин одягу, взуття, іграшок, продуктів, автомагазин, спорттовари, квітів. Використайте предметні картинки або малюнки дітей для оформлення карти, зробіть підписи або символічні позначки. Уточніть, чи можуть бути всі ці товари в одному магазині?

 

4.Розгляньте сюжетну картину “Свіжий хліб”, попередньо обговоривши, що є товари, які купують найчастіше.

Обговоріть: Що відбувається на картині? Свіжий хліб – це який? Як сказати по-іншому? Коли має бути спечений хліб, щоб зранку потрапити гарячим у магазини? Чия праця потрібна, щоб хліб зранку потрапив у магазин? Чому до хлібного магазину покупці приходять часто? Що можна купити в хлібному магазині?

 

5. Проведіть мовленнєву вправу “Закінчи речення”: У магазині “Овочі і фрукти” продають… У магазині “Іграшки” можна купити… Якщо необхідно купити хліб, то не необхідно звернутися… В магазині не можна… У магазині треба…

 

6. Набір розвивальних завдань. Карта № 88 

 

Вихователь Інна НІКОЛАЄНКО 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *