15.05.2024р.- Реалізуємо завдання за темою “Рух для здоров’я “( підтема “Рухливі ігри, які ми любимо”).
- Шановні батьки, організуйте з дитиною обговорення питання: що потрібно для того, щоб вийшла гра? Складіть разом перелік відповідних умов та пригадайте, що кожна гра має правила. Запропонуйте обрати одну гру та розказати, що потрібно для того, щоб ця гра вийшла. Як підказку можна використати наступний алгоритм:
-Для гри потрібно…
-Під час гри можна…
-Під час гри не можна…
2.Ознайомте дитину з текстом вірша А. Костецького ” Найкраща іграшка”.
– Не вгадать тобі нізащо,
Котра з іграшок найкраща!
-Знаю! Трактор заводний!
– Зовсім ні.
– Електрична залізниця!
– Помилився.
-Ну, тоді це – пароплав!
– Не вгадав.
– Зрозуміло: це- літак!
– Знов не так.
– Добре, відповідь я дам: та, яку зробив ти САМ!
Зверніться до власного досвіду дитини та запитайте, якими іграшками їй найбільше подобається гратись, чому саме. Запропонуйте поміркувати, чому іграшка, зроблена власними руками, цікавіша, ніж інші. З яких матеріалів можна виготовити іграшки власноруч, яких правил треба дотримуватися рід час виготовлення іграшок.
- Запропонуйте дитині зробити іграшку за власним задумом із модульного конструктора або пластиліну та розказати про неї, як з нею можна гратися.
Обговоріть варіанти гри з різними іграшками залежно від кількості учасників
( як грати, якщо ти сам(а); удвох; командою), якими іграшками ліпше гратися наодинці, а з якими – тільки разом з друзями.
- Пограйте з дитиною у гру ” Скільки”. Запропонуйте полічити, скільки яких іграшок ( ляльок, машинок, конструкторів тощо) можна знайти в кімнаті. Спробуйте визначити, яких іграшок найбільше, найменше, порівну.
- Запитайте в дитини чи любить вона гратись у комонавтів. Розгляньте картину Р. МакКолла ” Космічні зустрічі” і обговоріть її.
– Що відбувається на картині?
-Що ти бачиш тут такого , що дозволяє тобі так думати?
-Що можна сказати про цього персонажа?
-Що ще можна сказати про місце, де це відбувається?
Підготувала вихователь Олена Трохимчук.