17.10.2022р. Реалізуємо освітні завдання за темою ” Домашні улюбленці нашого двору” підтема “Пташиний двір”.

1.Шановні батьки, розпитайте у дитини про її гостювання у селі, про тварин і птахів, які там живуть.

Запропонуйте послухати голоси домашніх  птахів і тварин. Дайте дитині можливість висловитися про свій досвід зустрічі з ними. 

 

2.Запропонуйте дитині цікаву гімнастику з елементами ушу:

-походити як ведмедик – панда  на руках і ногах;

-постояти на широко розставлених ногах із півзігнутими колінами;

-поповзати як змія;

-щонайвище підстрибнути як мавпочка, яка хоче зірвати банан.

Розпитайте дитину: чи бачила вона. яку зарядку роблять домашні тваринки і птахи у дворі?

3.Запросіть розглянути картину ” Українка з курчатами”

 О. Крутоголової.

Запитайте:

-Кого ти бачиш на картині?

-Що робить дівчинка?

– Кого ти ще помітив? Що роблять курчатка, а що – метелик?

-Їм весело чи сумно?

-Хто на картині більший, а хто менший?

-Із чого зроблений віночок у дівчинки? 

4.Запропонуйте дитині допомогти мамам тваринам  знайти своїх дитинчат. Спонукайте правильно називати тварин. 

 

5.Прочитайте дитині оповідання В. Сухомлинського ” Покинуте кошеня”.

Хтось виніс із хати маленьке сіре кошенятко й пустив його на дорогу. Сидить кошеня та й нявчить. Бо хоче додому, до матусі.

Проходять люди, дивляться на кошеня. Хто сумно хитає головою, хто сміється. Хто жаліє: бідне кошенятко, та й іде собі.

Настав вечір. Зайшло сонце. Страшно стало кошеняткові. Притулилося воно до куща та й сидить — тремтить.

Поверталась із школи маленька Наталочка. Чує — нявчить кошеня. Вона не сказала ні слова, а взяла кошеня й понесла додому. Пригорнулося кошенятко до дівчинки. Замуркотіло. Раде-радісіньке.

Запитайте:

-Як кошеня опинилось на дорозі?

-Як Наталочка пожаліла кошенятко? 

 

6. Запросіть дітей виконати ігрове завдання у альбомі – “відвести” курчат до мішечків і “нагадувати” курчат зерном. Зверніть увагу дітей на колір зернят – світлі (пшеничка) і темні (насіння соняха), тож олівці слід взяти відповідних кольорів. 

7. У альбомі запропонуйте дітям намалювати курчаткам пір’ячко жовтою фарбою та насіннячко – коричневою. 

 

Вихователі: Ніколаєнко І.А., Скідан В. М. 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *