17.10.2022р. Реалізуємо освітні завдання за темою ” Домашні улюбленці нашого двору” підтема “Пташиний двір”.
1.Шановні батьки, розпитайте у дитини про її гостювання у селі, про тварин і птахів, які там живуть.
Запропонуйте послухати голоси домашніх птахів і тварин. Дайте дитині можливість висловитися про свій досвід зустрічі з ними.
2.Запропонуйте дитині цікаву гімнастику з елементами ушу:
-походити як ведмедик – панда на руках і ногах;
-постояти на широко розставлених ногах із півзігнутими колінами;
-поповзати як змія;
-щонайвище підстрибнути як мавпочка, яка хоче зірвати банан.
Розпитайте дитину: чи бачила вона. яку зарядку роблять домашні тваринки і птахи у дворі?
3.Запросіть розглянути картину ” Українка з курчатами”
О. Крутоголової.
Запитайте:
-Кого ти бачиш на картині?
-Що робить дівчинка?
– Кого ти ще помітив? Що роблять курчатка, а що – метелик?
-Їм весело чи сумно?
-Хто на картині більший, а хто менший?
-Із чого зроблений віночок у дівчинки?
4.Запропонуйте дитині допомогти мамам тваринам знайти своїх дитинчат. Спонукайте правильно називати тварин.
5.Прочитайте дитині оповідання В. Сухомлинського ” Покинуте кошеня”.
Хтось виніс із хати маленьке сіре кошенятко й пустив його на дорогу. Сидить кошеня та й нявчить. Бо хоче додому, до матусі.
Проходять люди, дивляться на кошеня. Хто сумно хитає головою, хто сміється. Хто жаліє: бідне кошенятко, та й іде собі.
Настав вечір. Зайшло сонце. Страшно стало кошеняткові. Притулилося воно до куща та й сидить — тремтить.
Поверталась із школи маленька Наталочка. Чує — нявчить кошеня. Вона не сказала ні слова, а взяла кошеня й понесла додому. Пригорнулося кошенятко до дівчинки. Замуркотіло. Раде-радісіньке.
Запитайте:
-Як кошеня опинилось на дорозі?
-Як Наталочка пожаліла кошенятко?
6. Запросіть дітей виконати ігрове завдання у альбомі – “відвести” курчат до мішечків і “нагадувати” курчат зерном. Зверніть увагу дітей на колір зернят – світлі (пшеничка) і темні (насіння соняха), тож олівці слід взяти відповідних кольорів.
7. У альбомі запропонуйте дітям намалювати курчаткам пір’ячко жовтою фарбою та насіннячко – коричневою.
Вихователі: Ніколаєнко І.А., Скідан В. М.