19.10.2023р. Реалізуємо освітні завдання за темою ”Домашні улюбленці нашого двору” підтема “Пане господарю”.

1.Шановні батьки та діти, почніть заняття з пальчикової гри “Зоопарк”: покажіть руками, пальцями тваринок, а діти повторюють і супроводжують показ імітацію голосу.

 

2. Використайте завдання і запитання в роботі з коректурною таблицею “Свійські тварини та птахи”: назвіть свійських птахів; домашню худобу. Поміркуйте, чому свійські птахи не відлітають на зиму в теплі краї? Кого випасають? Кому наливають? Кому нариваються? Кого розчісують? Хто живе у курнику? Корівнику? Будці? Кролятнику? У загоні? Хто більший за козу? Хто менший за півня? 

3. Коректурна таблиця. Протягом дня продовжуйте вправи і завдання за коректурою таблицею в індивідуальному форматі. Радимо використати дидактичну рамку і предметні картинки для закріплення знань дітей про свійських тварин. Спонукаєте дітей ставити запитання за таблицею, наприклад на орієнтування (ліворуч-праворуч, нижче-вище того).  

 4.Гра “Загадка”. Спонукаєте дітей загадувати загадки про свійських тварин своїм товаришам і дорослим. Покажіть, що загадка не завжди буває віршована. Покажіть, як можна загадувати загадки – підказки, коли назване слово підказує нам про щось інше. Наприклад, скажіть слово сіно, а дитина відповідає кого із свійських тварин загадали (тих тварин хто їсть сіно). Слова для завдань: риба, молоко, вовна, кісточка тощо. 

 

Вихователі: Ніколаєнко І.А., Скідан В. М. 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *