20.11.2023р.Реалізуємо освітні завдання за темою”Коло друзів”(підтема”Дружба -це важливо”).

Доброго дня шановні батьки та діти.

Пропонуємо вам розглянути з малюком тему: “ДРУЖБА – ЦЕ ВАЖЛИВО» та
присвятіть цей день дружбі.

Приверніть увагу дитини до слів про дружбу,  надрукуйте їх на картках і обговоріть слова  разом із дитиною, зясуйте, чому вони такі важливі?

Почитайте вірш  Лесі Вознюк «Дружить хмарка з дощиком» декілька разів

Дружить хмарка з дощиком:
Носить воду горщиком.
Дощик — із травичкою,
А трава — з копичкою,
А копиця — з коником,
Що гасає з дзвоником.
А іще — з телятком,
баранцем, лошатком.
Всі вони — з Даринкою,
Дівчинка — з хмаринкою,
З тою, що із дощиком
Носить воду горщиком.
Ось замкнулось дружнє коло,
Подружились всі довкола.
(Леся Вознюк)

і запропонуйте разом уточнити, що означає в цьому випадку слово «дружити».
2. У формі жвавої розмови з’ясуйте, чому кажуть: «Дружба подвоює радість і зменшує сум». Як ти розумієте цей вислів? Попросіть дитину розповісти про свого найліпшого друга. Почніть з себе, розкажіть про свого друга попросіть помiркувати над тим, що важливіше: те, що ти отримуєш від друга, чи те, що ти для нього можеш зробити, як проявляється дружба?
3. Послухайте  історію про двох горобчиків М. Пляцковського «Урок дружби» та розгляньте разом з дитиною серію ілюстрацій до казки перейшовши за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=3XRL6U43yJY

Запитайте у дитини , який урок щодо дружби дитина засвоїла завдяки цій історії.
4 Проведіть комунікативну гру «З ким дружить осінь?» перейшовши за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=hzJk8l_mbMw

 Уточніть у якому значенні ми вживаємо слово «дружити»?
5. Запропонуйте дитині об’єднатися разом, домовитися, пiсля цього разом викладіть  з лічильних паличок дерево/квiтку, докладаючи послідовно по одній паличці. Наголосіть на тому, що спочатку треба домовитися і лише потім діяти послідовно, але без слів. Обов’язково обговоріть результат. Уточніть, чи може малюк оцінити роботу , як дружню.

5.Запропонуйте розучити нову музично – танцювальну гімнастику « Якщо весело живеться роби так» для зняття напруження та поліпшення настрою. Для цього перейдіть за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=pdpbp7jVKvU

6 . Разом з дитиною розгляньте художній твір Віри Томашевської  «Риби».

 

Бесіда: Що тут відбувається? Що ти бачиш тут такого ,що дозволяє тобі так думати? Що ще тут відбувається? Як майстриня відтворила рух рибок?

Створивши акваріум запропонуйте малюку намалювати рибок так, щоб вони пливли в різні сторони. Намагайся не торкатися стінок акваріума.

       

Бажаємо приємного спілкування з дитиною.

Вихователь: Тетяна Гнойова.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *