21.02.2024р.- Реалізуємо завдання за темою ” Творимо красу – збільшуємо добро на землі “( підтема «Модники і модниці»).
- Шановні батьки, запропонуйте дитині уявну екскурсію до “Музею моди” та розгляньте ілюстрації , на яких зображений одяг різних епох. Зверніть увагу на зовнішній вигляд, порівняйте з сучасним одягом. Запропонуйте знайти спільні та відмінні риси в одязі різних епох.
- Створіть ігрову ситуацію та запропонуйте “відкрити” власне ” Ательє мод”. Поміркуйте над тим, який одяг можна шити в ательє, які працівники потрібні, що саме вони робитимуть, як ательє називатиметься тощо.
3.Запросіть дитину до участі в дослідах з тканиною. Запропонуйте розрізнити на дотик різні види тканин, спробувати намочити їх, порівняти між собою різни типи тканин, перевірити, яку тканину легше розрізати , порвати, яку легше шити тощо. Також запропонуйте пофарбувати білі клаптики тканини різними способами: фарбами, фломастерами, спеціальною фарбою для тканин. Після цього можна запропонувати ці клаптики випрати.
- Ознайомте дитину з українським народним костюмом. Розгляньте ілюстрації та запитайте:
-Які кольори використовували для його оздоблення?
– Чим він відрізняється від сучасного одягу?
-Які елементи жіночого ( чоловічого) одягу ви знаєте?
5.Організуйте практичну діяльність з дитиною з виготовлення простого одягу з паперу або тканини для ляльок. Під час роботи з тканиною треба повторити правила безпеки поводження з голкою. Запропонуйте дитині декілька варіантів лекал та видів тканини ( паперу) та попросіть створити вбрання для ляльки за власним задумом. Наприкінці доцільно організувати показ мод.
- Загадки про одяг:
Лютих не боїться зим, хутром вкриє нас густим. (Шуба)
Їх на ручки одягнемо, в сніжки гратися підемо. (Рукавички)
На голову вдягаємо, вушка захищаємо. (Шапка)
Не краватка він, не комірець,
А шию обіймати звик.
Та не завжди, а лиш тоді,
Коли бувають холоди. (Шарф)
Не вдягають їх хлоп’ята,
мов принцеси в них дівчата. (Сукня)
Нас від холоду ховає,
Часто капюшона має.(Куртка)
Підготувала вихователь Олена Трохимчук.