22.05.2024р. Реалізуємо освітні завдання за темою “Більше знати!” підтема “Розумники”.

1. Розпочніть день з гри “Привітання-зустріч” – діалог гри побудуйте з використанням м’яча. Після цього продовжити за допомогою м’яча активізувати дітей запитання різними, непов’язаними один з одним. Далі запитайте, у якій професії дуже важливо задавати багато запитань. Шукайте відповідь серед картинок (журналіст). Упродовж дня всі діти мають побути журналістами. 

2. Запитайте у дітей, що вони знають про роботу “Журналіста”, його завдання та основні професії вміння, місце роботи та цікаві факти. 

3. Оберіть за допомогою лічилки хтось дітей першим буде виконувати роль журналіста. Журналіст може збирати команду за допомогою гри “Колеги”, будуючи діалог. “Хто піде зі мною, я (ім’я) піду з тобою” — виставляє кулачок з піднятим великим пальцем (так діти будують “вежу” з рук, чіпляють за великий палець попередника коли утвориться висока вежа). Діти зібралися у команду “Колег”. Разом діти відправляють в уявну подорож вздовж “струмочка” і розповідають про все те, що бачать (3 — 4 іграшки на ваш вибір). На їхньому шляху трапилась іграшка. Журналіст може ставити запитання, як до іграшки так і до дітей (чому ти опинилась тут? Чому ти зелена? Чому ти ховаєшся у травичці? Де твоя хатка? Де твої дітки?). 

 

 

4. Гра “Руки, ноги, голова” допоможе дітям переключитися на інший вид діяльності — включити увагу. Завдання для дітей: слухати яку частину тіла називає вихователь і швидко реагувати — доторкнутися. Гра виконується з різним темпом. У продовження гри з’являється питання до дітей: навіщо нам голова, навіщо нам руки та ін. Далі задавайте незвичні запитання до дітей спрямовані на емоційну розрядку: “А що буде, якщо очі будуть на колінах?”; “Якщо будуть пальці замість носа?”; “Якщо будуть вуха на ліктях?” (відповідай може і не бути, головне щоб діти відпочили). 

5. Дидактичну гру “Розумні запитання” можна розпочати з проблемної ситуації. Дітям потрібно перейти на іншу сторону струмка, а містка не існує. Завдання для дітей — оцінити ситуацію: подивитися очима, що можна зробити, подумати головою, як зробити і обмінятися ідеями: Що у нас є? Як ми повинні діяти? Як виміряти деталі містка без сантиметра? (Стопою, рукою, пальчиками). Далі завдання перейти містком за певним правилом: 1. Переходять ті діти в одязі яких є заданий колір. Якщо такого кольору немає, то діти можуть врятувати друга взяти за руку та перевести. 2. Перейшовши місток, стати парами спиною один до одного. Далі вчить дітей вкладати запитання про друга у парі будуючи діалог: якого кольору плаття, яка зачіска, що намальовано на светрику, чи є намисто, який колір очей та ін. 

 

6. Далі можуть бути запитання провокаційні. Відро води це багато чи мало? (покажіть), а для слона це багато чи мало? А для мурах багато чи замало? Одна нога у вас небагато чи мало? А одна нога у гриба? Одна цукерка на всіх це як? Багато чи мало? А багато цукерок? Зробіть провокаційний висновок: мало — це погано, а багато — це добре. Підтвердить провокацію прикладами. Продовжить обговорення цих категорій в іншому руслі: (вдарився один раз — це багато чи мало? А багато разів вдарився це добре? Виходить, що багато не завжди гарно? За настроєм дітей продовжити філософію питання “багато та мало” — “добре і погано”. 

 

7. Набір розвивальних завдань. Карта № 119. 

 

Вихователь Інна НІКОЛАЄНКО

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *