23.04.2020р. – Реалізуємо освітні завдання за темою “Врятуй себе сам” (підтема “Правила дорожнього руху”)
Шановні батьки, знайомимо дітей із правилами дорожнього руху. Використовуйте для цього відповідні ситуації на вулиці, у дворі, по дорозі в дитячий садок. Перебуваючи з малям на вулиці, корисно пояснювати йому все, що відбувається на дорозі із транспортом, пішоходами.
Завдання I.
Прочитайте вірш Г.Бойко “ГАВА-РОЗЗЯВА” про правила дорожнього руху.
Які в нас дороги гладенькі та чисті!
Стоять світлофори на вулицях в місті.
В них жовті, червоні й зелені вогні.
Водій помічає червоний: — Мені
Спинитися треба на деякий час…
А світло зелене, лисичко, для вас.
І котик, і зайчик, і ті, що за вами,—
Всі можете йти через вулицю прямо.
Ви можете йти, не боятись нічого,—
Бо світло зелене— відкрита дорога!
Усі тротуаром проходили справа,
Та правила руху порушила гава:
Ішла вона зліва, назустріч слонові;
— Кар-кар! Роздавив мені ногу до крові!
А зайчик до неї:— От гава смішна!
Мабуть, величенька вага у слона?
На ногу тобі наступили недаром,—
Не вмієш, роззяво, ходить тротуаром.
По правому боці ходжу я до школи,
Мені не наступлять на ноги ніколи!
Дорога відкрита туди і сюди,
Та тільки, шофере, уважно гляди! —
Бо є іще ґави, як ця, що біжить;
Напевно, обридло на світі їй жить.
В страшну небезпеку потрапила ґава,
Де мчали машини і зліва, і справа.
А цей пішохід — вам відомий ведмідь —
На знак «Перехід» з ведмедятком спішить.
Бо там, де указані нам переходи,
Ідуть через вулицю всі пішоходи.
У качечки овочі є у корзині,
Ще треба купити пшона в магазині.
Спиня вона внука:— Отут перехід,
Але поспішати при цьому не слід.
Поглянь, каченятко, спочатку наліво:
Пропустим машину — і підем сміливо.
А серед дороги, де стали зайці,
Ми спинимось теж на отім острівці.
Поглянем направо: немає машин? —
І підем собі за пшонцем в магазин.
Трамвай зупинився, і всі, що зійшли,
Попереду звично вагон обійшли.
А ґава щодуху метнулась назад
І знову, як бачте, попала невлад.
Зустрічний трамвай тут зупинки не має,
Він далі маршрутом своїм поспішає.
Ведмедик-водій заревів на ходу:
— Куди ти, носата? Влетиш у біду! —
І зайчик їй каже:— Роззяво, стривай!
Попереду треба обходить трамвай!
Спинився автобус, а поряд — таксі.
Обходять їх ззаду прохожі усі.
А гаву-роззяву тут кожен впізна:
Поперед машини скакає вона.
Машина промчала і ледве не збила,
Роззява з книжками портфель упустила,
Закаркала слізно, побігла щодуху…
Соромся! Забула ти правила руху!
І ви на шляху не шукайте утіхи,—
Ця втіха, малята, кінчається лихом!
Запитання за змістом:
– Чому гаву назвали роззява?
– Які правила дорожнього руху вона порушувала?
Завдання II.
Загадайте загадку:
Розкажіть дитині про сигнали світлофора, що вони означають.
Завдання III.
Проведіть бесіду з дитиною про правила дорожнього руху за слайдами
Завдання IV.
Виконайте з дитиною завдання по картинках за запитаннями:
– Постав машини в гараж за кольором:
Завдання V.
Виконайте з дитиною вправу з графомоторики з метою розвитку дрібної моторики рук, довільності і точності рухів, вміння правильно тримати олівець:
– Проведи олівцем дорогу для машин;
– Пройди лабиринт
Завдання VI.
Запропонуйте дитині викласти вантажну машину за зразком паличками чи смужками картону
Завдання VII.
Перегляньте з дитиною відео
Вихователь: Друк Людмила Василівна