23.05.2024р. Реалізуємо освітні завдання за темою “Більше знати!” підтема “Як ми пізнаємо світ”.

1.Доброго дня, шановні батьки і діти.Перегляньте уривок з мультфільму «Слоненя» за казкою Р. Кіплінга (пісенька слоненяти про найкращих друзів-запитань).

Обговоріть епізод: чому слоненя всім заважало? Чи добре бути допитливим? Чому
так важливо пізнавати світ?
2. Виберіть 5-6 предметів та два «розумних» кубика. На одному розумному кубику будуть питання: Хто?
Що? Де? Коли? Як? Чому? На другому картинки із зображеннями сучасних гаджетів: комп’ютера, диктофону, фотоапарату, телефону, телевізора, радіо.
Спрямуйте дітей на пошук інформації про предмети. Складіть питання про колір, розмір, особливості на дотик, активізуючи всі способи обстеження. Який за кольором, розміром, формою, смаком, на дотик?
Спрямуйте дітей на пошук відповіді Що допомагає тобі підтвердити твою думку? Як ти можеш довести свою думку? Які органи тіла (органи почуття) допомогли тобі дізнатися про різні властивості предметів?
3. Зробіть узагальнення про можливості пізнати властивості предметів за допомогою органів почуттів
після проведення гри «Чарівний мішочок».
4. Ознайомте дітей з другим «розумним» кубиком. На ньому картинки із зображеннями сучасних гаджетів: комп’ютера, диктофону, фотоапарату, телефону, телевізора, радіо. Потрібно пояснити, як сучасна техніка допомагає людям знайти нові знання про предмети, пізнати щось нове.
5. Проведіть «доказовий ринг» між 2-ма командами: Кожна команда знаходить свій доказ або пояснення
“Що більше допомагає досліднику пізнати предмет?» 2-3 нових предмета для пошуку переваг комп’ютера та переваг живого обстеження за допомогою органів почуттів. Для проведення цієї гри потрібно підготувати кольорові фішки. Підкреслюємо всі позитивні сторони кожного способу пізнання: цікаво познайомитись з реальними предметами, весело придумати різні дії з предметами, не завжди можемо знайти предмети у реальності, допомагає в навчанні, дізнаємося багато нового, показують веселі програми, можна пограти у розвиваючі ігри. Узагальнюємо всі позитивні та негативні можливості різних способів пізнання.
Підкреслюємо, що негативною стороною комп’ютера є те, що забирає час від спілкування з друзями, якщо довго грати на комп’ютері, можна зіпсувати зір, погіршиться сон, можна стати дратівливим.
6. Пограйте у гру «Зіпсований телефон». Каплан команди загадує слово і пояснює іншому гравцеві, не називаючи це слово, і так далі по ланцюжку.
7. Запропонуйте уявну ситуацію: діти-туристи піклуються про своє здоров’я, тому ім потрібні сонцезахисні окуляри.

 

Хай діти виріжуть із запропонованого кольорового додатку (на порталі) «скельця» різних форм, розмістять їх на обличчях дітей та приклейте. Дужки окулярів можна намалювати фломастерами
Запитайте. Чи тільки влітку потрібні сонцезахисні окуляри? Попросіть придумати історії про дітей на малюнку та розповісти, як можна використати барвисті окуляри.
Вихователь Валентина СКІДАН.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *