14.04.2020р. – Реалізуємо освітні завдання за темою “Звірі” (підтема “Ведмідь”)

Шановні батьки, сьогодні ми продовжимо знайомити наших дітей з мешканцями лісу.

Завдання I.

Загадайте дитині загадку:

Буркотливий, вайлуватий,
Ходить лісом дід кошлатий:
Одягнувся в кожушину,
Мед шукає і ожину.
Літом любить полювати,
А зимою — в лігві спати.
Як зачує він весну —
Прокидається від сну.  (Ведмідь)

Розгляньте ведмідя. Проведіть з дитиною бесіду за слайдами та запитаннями:

– Який ведмідь за розміром?

– Яке у нього хутро? Які лапи?

– Покажи, як ведмідь ходить?

– Де живе ведмідь?

– Назви його дитинчат;

– Як зимує ведмідь?

– Як ведмідь весну зустрічає?

– Що полюбляє їсти?

Завдання II.

Вчимо дитину рахувати, порівнювати за величиною, орієнтуватися у просторі,  логічно мислити.

– Порахуй, скільки ведмедів, ліжок (стільчиків)?

– Чого більше (менше), чи їх порівну?

– Підбери ведмедям ліжко (стільчик) за величиною;

– Де ведмедик?

(Зліва від столу; справа від столу; під столом; на столі)

Завдання III.

Запропонуйте дитині зібрати з частин картинку “Ведмедик”  з метою розвитку зорової пам,яті, уваги,   дрібної моторики рук.

Завдання IV.

Пограйте в гру “Де чий хвіст?”

Розкажіть дитині, що у тварин виникла суперечка: де чий хвіст. Запропонуйте допомогти тваринам розібратися.

Завдання дитині:

– Знайди кожній тваринці її хвостик;

Завдання V.

Виконайте з дитиною  вправу з графомоторики  «Допоможи ведмідю дібратися до барлоги» з метою розвитку дрібної моторики рук, довільності і точності рухів, вміння правильно тримати олівець:

–  Проведи олівцем доріжку.

   

Завдання VI.

Запропонуйте дитині намалювати ведмедика.

По закінченню помилуйтеся разом з дитиною готовою роботою.

Завдання VI.

Перегляньте з дитиною відео

 

Вихователь: Друк Людмила Василівна

 

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.