25.05.2022р. Реалізуємо освітні завдання за темою: “Думаю – знаю” (підтема: “Спостерігай, щоб знати”)

  1. Шановні батьки надайте дитині можливість прослухати звук бджолиного гулу із заплющеними очима.

Запитайте у дитини: – Що це і де можна почути такий звук?

https://www.youtube.com/watch?v=AlOdiWw_E_I

 2. З опорою на картинки весняної природи з’ясуйте, як дитина розуміє поняття «спостерігати»? Спостерігати – це те саме, що і розглядати? Розкажіть дитині, що роблять, коли спостерігають? А коли розглядають щось?

3. Запросіть дитину уважно розглянути три картини і знайти відмінності (це три картини Миколи Кримова, де один і той самий пейзаж зображено у різні пори дня – вранці, в обід та ввечері).

Запитайте у дитини:

  • Яким чином визначила (в), що художник відтворив ранок, обідню пору, вечір? Що саме дозволило це визначити?

Підведіть до висновку, що використані митцем фарби та їх відтінки створили різний зміст, незважаючи на те, що на картині один і той самий будиночок, стежка тощо.

4. Повідомте дитині, що у Японії люди можуть розрізняти до 100 відтінків одного й того самого кольору. Проведіть вправу з кольоровими картками: розгляньте з дитиною картки одного основного кольору і різних його відтінків – від найтемнішого до найсвітлішого. Запропонуйте дитини показати найтемніший відтінок; найсвітліший відтінок. Яка картка викликає сумні емоції, а яка – радісні?

5. Попросіть дитину ще раз поглянути на картини М. Кримова (Книга дошкільника ІІІ частина, стор.18) і знайти на них тіні. Уточніть, від чого виникає тінь (на предмет падає сонце чи світло). За наявності сонячної погоди підведіть дитину до підвіконня і поставте на нього високу посудинку чи інший предмет, щоб дитина помітила тінь, яка падає від предмета. 

Пограйте в гру «Знайди тінь?»

6. Запропонуйте дитині виконати завдання № 8,9 в «Книзі дошкільника» ІІІ частина, стор.18,19.

  Підготували вихователі: Шевчук Н.І., Зимовець Т.С.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *