08.03.2024 р. Реалізуємо освітні завдання за темою “Лісові рослини”. Підтема: ”На лісовій галявинці”.

Доброго ранку, шановні батьки та діти! Сьогодні ми продовжуємо вивчати тему “Лісові рослини”

Мріємо разом. Перегляньте відео запис “Рання весна у лісі”. Попросіть дітей назвати ознаки приходу весни, які вони побачили. Розгляньте ігрове поле, яке створили діти у 5-й день. Знайдіть те, що вказує/підтверджує, що в тому лісі зима. Попросіть дітей пригадати та розказати, як ми грали з цим полем. Як зробити так, щоб ця гра стала новою (треба щось придумати). Це може бути продовження або зовсім нова історія. Оберіть головного героя казки та придумайте її сюжет. Допоможіть дітям із за чином. Наприклад. Одного разу прокинувся Зайчик, глянув дзеркало і здивувався. Він вже не білий, а сірий. Що ж трапилось? Пішов зайчик до свого друга їжачка. Він, напевно, знає що ж це трапилось… Підказуйте дітям непередбачувані повороти сюжету та героїв, які можуть з’явитися в цій казці. Важливі спільні рішення дітей. 

 

Початок гри. Перетворіться на чарівників та переробіть / доповніть ігрове поле ознаками весни. Визначте, хто і що буде робити. Створіть умови та надайте необхідні матеріали для художню – творчої діяльності дітей. Розіграєте нову казку. Подумайте разом із дітьми як ще можна показати цю казку (ляльковий театр, театр на кінчиках пальців, театр на пальчиках та ін.). Домовтесь, який спробуєте створити. До цієї справи варто залучити батьків. 

 

Набір розвивальних завдань. Картка № 83.  

 

Вихователь Інна НІКОЛАЄНКО

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *