18.01.2024р. Реалізуємо освітні завдання за темою “Продукти на кухні”. Підтема: ”Здорова їжа”.
1.Доброгго ранку, шановні батьки і діти. Промовте разом ранкове привітання.
Доброго ранку, доброго дня!
Хай плещуть долоньки, хай тупають ніжки!
Кивають голівки і сяють усмішки.
2.Запропонуйте дитині роздивитися, які є шафки на кухні. Пригадайте, шо може зберігатися у цих шафках.
3.Пригадайте казку “Мишка, кіт і гарбуз”Е.Рауд.
Обговоріть питання:
Запитання до обговорення: Хто герої цієї історії? З чого почалася історія? Як мишка переконала Кота скуштувати гарбуз? Як мишці далося перехитрити кота? Це весела історія чи сумна?
Поради щодо використання тексту:
1. Вправляння дітей у виразному промовлянні діалогів персонажів казки.
2. Виготовлення іграшкових кота та мишки з паперових конусів з подальшим обігруванням діалогів казкового сюжету.
-Їсти можна ті страви, які подобаються?
-Якщо кожного дня їсти одну і ту ж страву.
-Що важливіше: користь страви чи смакові уподобанні людини?
-Як зробити корисну страву смачною?
4.Пограйте в гру “Закупка продуктів у магазині”.
Проаналізуйте зміст кошиків з покупками. Зверніть увагу на критерії для оцінки продуктів: шкідливе чи корисне; смачне та корисне, чи несмачне, але корисне; красиве та шкідливе чи непривабливе та корисне.
5.Проведіть гру “Так чи ні”.
-Діти, зазвичай, не люблять цукерки та морозиво;
-Лимони, зазвичай, солоні на смак;
-Мами годують дітей тільки цукерками.
-Цибуля- це корисний овоч;
-Миші люблять ласувати гарбузом;
-Деякі коти їдять гарбузову кашу.
6.За сюжетом казки “Мишка, кіт та гарбуз” ( Е.Рауд) запропонуйте зліпити гарбуза і мишку, котра з нього виглядає.
Вихователь: Валентина СКІДАН.