18.01.2024р. Реалізуємо освітні завдання за темою “Продукти на кухні”. Підтема: ”Здорова їжа”.

1.Доброгго ранку, шановні батьки і діти. Промовте разом ранкове привітання.

Доброго ранку, доброго дня!

Хай плещуть долоньки, хай тупають ніжки!

Кивають голівки і сяють усмішки.

2.Запропонуйте дитині роздивитися, які є шафки на кухні. Пригадайте, шо може зберігатися у цих шафках.

3.Пригадайте казку “Мишка, кіт і гарбуз”Е.Рауд.

Обговоріть питання:

Запитання до обговорення: Хто герої цієї історії? З чого почалася історія? Як мишка переконала Кота скуштувати гарбуз? Як мишці далося перехитрити кота? Це весела історія чи сумна?

Поради щодо використання тексту:

1. Вправляння дітей у виразному промовлянні діалогів персонажів казки.

2. Виготовлення іграшкових кота та мишки з паперових конусів з подальшим обігруванням діалогів казкового сюжету.

-Їсти можна ті страви, які подобаються?

-Якщо кожного дня їсти одну і ту ж страву.

-Що важливіше: користь страви чи смакові уподобанні людини?

-Як зробити корисну страву смачною?

4.Пограйте в гру “Закупка продуктів у магазині”.

Проаналізуйте зміст кошиків з покупками. Зверніть увагу на критерії для оцінки  продуктів: шкідливе чи корисне; смачне та корисне,  чи несмачне, але корисне; красиве та шкідливе чи непривабливе та корисне.

5.Проведіть гру “Так чи ні”.

-Діти, зазвичай, не люблять цукерки та морозиво;

-Лимони, зазвичай, солоні на смак;

-Мами годують дітей тільки цукерками.

-Цибуля- це корисний овоч;

-Миші люблять ласувати гарбузом;

-Деякі коти їдять гарбузову кашу.

6.За сюжетом казки “Мишка, кіт та гарбуз” ( Е.Рауд)  запропонуйте зліпити гарбуза і мишку, котра з нього виглядає.

Вихователь: Валентина СКІДАН.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *