26.02.2024р.- Реалізуємо завдання за темою ” Думаю- знаю “( підтема «Запитуй, щоб дізнатися»).
- Шановні батьки, запропонуйте дитині пограти у гру з м’ячем ” Відповідай швидко”. Дитина має відбити м’яч, швидко знаходячи відповідь на ваші питання:
– Коліна вище чи нижче п’ят?
-Чому не можна тримати жабу за хвіст?
-Що більше хлібина чи її половинка?
-У кого більше ніг: у людини чи у кролика?
- Запросіть дитину до полілогу: Для чого потрібні людям запитання? Чи можна було б обійтися без них? Як інакше, якщо не словами, можна про щось запитати? Які запитання складніші: про те, що ти бачиш, чи про те, чого не бачиш?
3.Прочитайте вірш Г. Бойка ” Зайчик”:
Довгі вуха, куций хвіст,
Невеличкий сам на зріст.
На городі побував- нам капусту попсував.
Довгі ноги- скік та скік.
Ми погнались- він утік.
За допомогою слів із цієї загадки дайте відповідь на запитання:
-Про які особливості зайчика йдеться у загадці?
-Що зайчики полюбляють їсти?
-Що ще знаєте про зайців?
-Назвіть та намалюйте три слова, що стосуються зайця ( боягуз, довгі вуха, дві лапи короткі, дві довгі тощо).
Запропонуйте дитині поміркувати, як символічно можна позначити ці особливості.
- Виконайте творчу роботу : зробіть равлика, який у подорожах бачить світ – треба намалювати олівцем контур тіла равлика і коло – ” будиночок”, вирізати їх і розфарбувати фарбою, а потім склеїти частини форми у цілісну композицію.
5.Перегляньте аудіоказку ” Як равлик хатинку шукав”.
- Прочитайте дитині вірш “Равлик” Н. Забіли.
Лізе, лізе равлик по моріжку,
виставляє равлик довгі ніжки.
А на спині в равлика хатинка.
Заболить у тебе, равлик, спинка!
Ні, не важко равлику, не важко,
бо легка хатинка-черепашка.
Та зате, як поруч небезпека,
равлику додому недалеко:
в черепашку зразу може влізти –
і вже пташці равлика не з′їсти!
Підготувала вихователь Олена Трохимчук.