26.02.2024р.- Реалізуємо завдання за темою ” Думаю- знаю “( підтема «Запитуй, щоб дізнатися»).

  1. Шановні батьки, запропонуйте дитині пограти у гру з м’ячем ” Відповідай швидко”. Дитина має відбити м’яч, швидко знаходячи відповідь на ваші питання:

– Коліна вище чи нижче п’ят?

-Чому не можна тримати жабу за хвіст?

-Що більше хлібина чи її половинка?

-У кого більше ніг: у людини чи у кролика?

  1. Запросіть дитину до полілогу: Для чого потрібні людям запитання? Чи можна було б обійтися без них? Як інакше, якщо не словами, можна про щось запитати? Які запитання складніші: про те, що ти бачиш, чи про те, чого не бачиш?

3.Прочитайте вірш Г. Бойка ” Зайчик”:

Довгі вуха, куций хвіст,

Невеличкий сам на зріст.

На городі побував- нам капусту попсував.

Довгі ноги- скік та скік.

Ми погнались- він утік.

За допомогою слів із цієї загадки дайте відповідь на запитання:

-Про які особливості зайчика йдеться у загадці?

-Що зайчики полюбляють їсти?

-Що ще знаєте про зайців?

-Назвіть та намалюйте три слова, що стосуються зайця ( боягуз, довгі вуха, дві лапи короткі, дві довгі тощо).

Запропонуйте дитині поміркувати, як символічно можна позначити ці особливості.

  1. Виконайте творчу роботу : зробіть равлика, який у подорожах бачить світ – треба намалювати олівцем контур тіла равлика і коло – ” будиночок”, вирізати їх і розфарбувати фарбою, а потім склеїти частини форми у цілісну композицію.

5.Перегляньте аудіоказку ” Як равлик хатинку шукав”.

  1. Прочитайте дитині вірш “Равлик” Н. Забіли.

Лізе, лізе равлик по моріжку,
виставляє равлик довгі ніжки.

А на спині в равлика хатинка.
Заболить у тебе, равлик, спинка!

Ні, не важко равлику, не важко,
бо легка хатинка-черепашка.

Та зате, як поруч небезпека,
равлику додому недалеко:

в черепашку зразу може влізти –
і вже пташці равлика не з′їсти!

Підготувала вихователь Олена Трохимчук.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *