27.02.2024 р. Реалізуємо освітні завдання за темою “Життя лісу”. Підтема: ”Зимові пейзажі”.
1. Доброго ранку, шановні батьки і діти. Розгляньте 3-4 світлини із зимовими пейзажами або картини художників (М. Глущенко, “Зимовий день”; М. Бурачек, “Зимові сутінки”; С. Шишко, “Зима в Карпатах”; М. Кучмій, “Зимовий ліс”; Ю. Клапоух, “Недільний полудень”). Запитайте: яку пору року зображено? Яким кольором намальований сніг на цих картинах? Поцікавтесь: чи буває у природі сріблястий, блискучий сніг та сніг блакитного, рожевого, фіолетового відтінків? Поясніть: виявляється, ми можемо поміркувати помічати різні кольори сніжку, коли на нього падає сонечко, лягають тіні дерев, ллється дощик… Зима така красива, що хочеться її намалювати, заспівати про неї.
2. Запропонуйте розглянути картину (Кім Норлієн “Зима”) і обговоріть її з дітьми: Яку пору року зобразив художник? А як ви зрозуміли, що на картині зима? Які дерева вкрив сніжок? Де ще ви помітили сніг? Хто може жити у будиночку на картині? Що можуть робити ці пташки?
3. Запросіть дітей виконати завдання у альбомі – намалювати товщим і тоншим пензликами стовбур гілочки зимових дерев й кущика.
4. У альбомі діти створюватимуть зимовий пейзаж у кілька прийомів: спочатку малюватимуть свічкою і восковими олівцями зимові дерева, а потім наноситимуть зволоженим шматком вати акварельну фарбу.
5. Фізкультхвилинка
6. Бесіда за картинами із завданням “Збережемо ліс”. Дайте дітям комплекти картинок із красивими лісовими пейзажами та зображеннями лісу внаслідок пагубних дій людини (ліс після пожежі, зі зламаними деревами, рвами і сміттям). Помилуйтесь разом красивими лісовими пейзажами.
Вихователь Інна НІКОЛАЄНКО