29.04.2022р. Вчимося орієнтуватись у просторі.

Завдання 1.

Шановні батьки, покладіть у миску з водою човник, гумову качечку, камінці, мушлі. Попросіть дітей сказати, що внизу, що зверху?

На підлозі викладіть коло зі стрічки завдовжки 2-3 м. По ній дитина має пройти, намагаючись не оступитися. Потім запропонуйте уявити себе зайчиком, який стрибає всередину та вистрибує ззовні, на одній або обох ногах. Можна вголос промовляти свій маршрут: “всередині, ззовні”. Або послідовність може задавати дорослий.

Завдання 2

Прочитайте дітям  оповідання «Права й ліва рука» В. Сухомлинського

Поміж морквою поріс бур’ян. Пішла Маринка на город, бур’ян вириває. Та все правою рукою. А ліва нічого не робить. Права втомилася й питає ліву руку:

– Чому ти гуляєш? Дивись, як я працюю, уже жилки болять. А ти – нероба.

Соромно стало лівій руці. Стала й вона рвати бур’ян. Швидко так і закінчила Маринка роботу.

(Запропонуйте дитині по черзі підняти праву і ліву руку і назвати їх.)

Завдання 3.

Запропонуйте дітям розглянути ілюстрації і відповісти:

 

-Хто  і що знаходиться на лівому березі, а хто на правому?

-Назви  іграшки, які знаходяться на верхній поличці і на нижній.

 

Завдання 4.

Вивчіть з дитиною  руханку «Ведмедикова зарядка»

Потягнувся для забави – (потягніться разом з дитиною)
Підіймаю лапу праву. (підіймайте праву руку)
А за нею слідом ліву – (підіймайте ліву руку)
Я ведмедик не лінивий!
Нахилився раз і два, (наклоняйтеся вперед)
Закрутилась голова. (крутіть головою ліворуч-праворуч) 

 

Завдання 5.

Виконайте аплікацію ” Мишка”.

( Альбом художньо – творчої діяльності , частина 2,сторінка 19; використовуйте серветку або сірий двосторонній папір та деталі з флеш- набору №4.6-А  )

 

 

Завдання 6.

Виконайте завдання в Книзі малюка, ст.52-53.

Підготували вихователі: Трохимчук О.І., Іщенко О.М.

 

Вправи для дітей з особливими освітніми потребами:

1. Хід гри: Маємо на столі кошик на фрукти. Дитина повинна покласти в кошик фрукти та овочі за різними ознаками. Наприклад: Поклади в корзинку фрукти та овочі червоного кольору. Лише фрукти. Лише овочі. Овочі жовтого кольору. Бобові і так далі.

Також можна використовувати навідні питання.

Наприклад: Як називається цей фрукт? Якого кольору цей фрукт? Що ти знаєш про цей фрукт? та багато інших.

2. Вправа «Який я сильний». Вправа для пальців рук: розчепірити пальці, стиснути кулак – розтиснути; з стиснутого кулака по черзі випрямляти пальці.

3. Показується якась фігурка з кольорової геометричної мозаїки (ромб, круг, трикутник). Дитина повинна вибрати таку ж за формою (по кольору).

Підготувала асистент вихователя Фурса А.В.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *