29.04.2022р. Вчимося орієнтуватись у просторі.
Завдання 1.
Шановні батьки, покладіть у миску з водою човник, гумову качечку, камінці, мушлі. Попросіть дітей сказати, що внизу, що зверху?
На підлозі викладіть коло зі стрічки завдовжки 2-3 м. По ній дитина має пройти, намагаючись не оступитися. Потім запропонуйте уявити себе зайчиком, який стрибає всередину та вистрибує ззовні, на одній або обох ногах. Можна вголос промовляти свій маршрут: “всередині, ззовні”. Або послідовність може задавати дорослий.
Завдання 2
Прочитайте дітям оповідання «Права й ліва рука» В. Сухомлинського
Поміж морквою поріс бур’ян. Пішла Маринка на город, бур’ян вириває. Та все правою рукою. А ліва нічого не робить. Права втомилася й питає ліву руку:
– Чому ти гуляєш? Дивись, як я працюю, уже жилки болять. А ти – нероба.
Соромно стало лівій руці. Стала й вона рвати бур’ян. Швидко так і закінчила Маринка роботу.
(Запропонуйте дитині по черзі підняти праву і ліву руку і назвати їх.)
Завдання 3.
Запропонуйте дітям розглянути ілюстрації і відповісти:
-Хто і що знаходиться на лівому березі, а хто на правому?
-Назви іграшки, які знаходяться на верхній поличці і на нижній.
Завдання 4.
Вивчіть з дитиною руханку «Ведмедикова зарядка»
Потягнувся для забави – (потягніться разом з дитиною)
Підіймаю лапу праву. (підіймайте праву руку)
А за нею слідом ліву – (підіймайте ліву руку)
Я ведмедик не лінивий!
Нахилився раз і два, (наклоняйтеся вперед)
Закрутилась голова. (крутіть головою ліворуч-праворуч)
Завдання 5.
Виконайте аплікацію ” Мишка”.
( Альбом художньо – творчої діяльності , частина 2,сторінка 19; використовуйте серветку або сірий двосторонній папір та деталі з флеш- набору №4.6-А )
Завдання 6.
Виконайте завдання в Книзі малюка, ст.52-53.
Підготували вихователі: Трохимчук О.І., Іщенко О.М.
Вправи для дітей з особливими освітніми потребами:
1. Хід гри: Маємо на столі кошик на фрукти. Дитина повинна покласти в кошик фрукти та овочі за різними ознаками. Наприклад: Поклади в корзинку фрукти та овочі червоного кольору. Лише фрукти. Лише овочі. Овочі жовтого кольору. Бобові і так далі.
Також можна використовувати навідні питання.
Наприклад: Як називається цей фрукт? Якого кольору цей фрукт? Що ти знаєш про цей фрукт? та багато інших.
2. Вправа «Який я сильний». Вправа для пальців рук: розчепірити пальці, стиснути кулак – розтиснути; з стиснутого кулака по черзі випрямляти пальці.
3. Показується якась фігурка з кольорової геометричної мозаїки (ромб, круг, трикутник). Дитина повинна вибрати таку ж за формою (по кольору).
Підготувала асистент вихователя Фурса А.В.