30.05.2022р. Реалізуємо освітні завдання за темою “Думаю-знаю” (підтема “Грайся і навчайся”
Доброго дня, шановні батьки!
1.Проведіть з дитиною бесіду на тему «Гра, яка навчає»
Запитайте у дитини:
-Для чого ця гра?
– Чи може гра збагачувати новими знаннями й уміннями?
Мотивуйте дитину навчатися через гру. Поясніть, що для такої гри треба пригадати все, що раніше знали, бути уважними та моторними.
- Проведіть з дитиною гру «Майстерня». Запропонуйте попрацювати над складанням механізмів та обладнання. Нагадайте про важливість кожної деталі. Попросіть пригадати всі елементи, без яких механізм не працюватиме. Запропонуйте дитині скласти човен, автомобіль, валізу; стілець, книжкову поличку.
УТОЧНІТЬ : які вміння і знання потребувала ця гра?
3.Створіть для дитини ігрову ситуацію та запропонуйте організувати Бюро прогнозів . Уточніть, що прогнози –це передбачення, припущення. Для них важливі слова – «якщо» і «якби». Запропонуйте швидко продовжити речення :
– Якщо папір згорить… ;
-Якщо поллєш дерево…;
-Якщо тобі шість років, то…;
– Якщо йде дощ, то…;
– Що буде, якщо зникнуть всі іграшки…;
-Що буде , якщо дорослі будуть увесь час гратися іграшками…
Наполягайте на тому, щоб варіантів продовження було багато. Потім запропонуйте пофантазувати, що було б, якби море було з чорнила або якби будинки були шоколадними.
4.Запросіть дитину до виконання завдання №14 у Книзі дошкільника.(частина ІІІ стор. 23)
Виконання цього завдання допоможе продовжити роботу з ознайомлення дитини з літерами.
5.Обговоріть картину албанського художника П.Перваті «Пейзаж»
– Що тут відбувається?
– В яку пору року це відбувається?
– Уяви себе серед цієї природи. Які звуки ти почуєш?
Запропонуйте створити пейзаж у Альбомі художньо-творчої діяльності в техніці аплікація нитками.
6 Складно зустріти дитину, яка б не любила мультфільми.
Завдання №15 у Книзі дошкільника.(частина ІІІ стор. 23) містить «мультибус» – тренажер для створення мультфільмів. Організуйте виконання цього завдання
Підготували вихователі: Зимовець Т.С., Шевчук Н.І.