04.05.2022р. Реалізуємо освітні завдання за темою “Перший – останній”

Завдання 1.

Шановні батьки, прочитайте вірш С. Гарбуз «Навчись правильно вдягатися»

Доки поралась матуся,
Самотужки одягнувся…
Ніби я вже й завеликий…
Ой, не так взув черевики!..

Ноги тиснуть, мов лещата, –
Неможливо наступати,
Десь застрягла в них шкарпетка
І навиворіт жилетка.
Й рукавиць чомусь – не дві.
І штани – на голові.

Не сміялись щоб малята,
Буду все мерщій скидати.
По секрету мовлю вам:
Все ж навчусь вдягатись сам!

Розгляньте з дитиною ілюстрацію вовчика, одягнутого неправильно; з’ясуйте послідовність одягання. Супроводжуйте та підтримуйте використання слів раніше-тепер, спочатку-потім, перший -останній.

АЛГОРИТМ ОДЯГАННЯ ВЛІТКУ

Завдання 2.

Разом з дитиною пограйте в гру «Що змінилося»

Покажіть дитині іграшки, які розташовані колоною. Попросіть дитину уважно подивитись і назвати першу та останню іграшку. Після того, як дитина заплющить очі, змініть розташування предметів, запитайте знову, яка іграшка перша, яка остання. Зробіть так декілька разів і не забувайте хвалити дитину.

Завдання 3.

Виконайте з дитиною пальчикову вправу «Квіточки»
Наші гарні квіточки пелюстки розтуляють,

(Повільно розтискаємо кулачки)

Тихо вітер їх хитає, пелюстки перебирає.

(Потрусимо кистями рук праворуч-ліворуч)

Наші гарні квіточки пелюстки затуляють,

(Повільно стискаємо кулачки)

Тихо засинають, голівками хитають.

(Потрусимо кулачками)

Завдання 4.

Виконайте завдання в Альбомі з художньо – творчої діяльності,  частина 2, сторінка 22.  Аплікація «Герої казки»,  флеш –набір (5.1-А)

Покажіть дитині малюнок, нагадайте послідовність дій персонажів на ньому. Запросіть зробити свою ілюстрацію до казки. Для цього необхідно взяти підготовленні зображення персонажів, розмістити їх на основному аркуші у відповідному порядку та по черзі приклеїти кожного на своє місце. Після цього дитина бере деталь для «ковдри», робить в ній надрізи та приклеює на зображення крокодила.

Завдання 5.

Виконайте завдання в Книзі малюка на сторінці 54-55

Підготували вихователі:  Іщенко О.М., Трохимчук О.І.

 

Завдання для дітей з особливими освітніми потребами:

  1. Подивись уважно на картинки та знайди відмінності

2. Добери за формою

3. Вчимося послідовно нанизувати намистинки

Підготувала асистент вихователя: Фурса А.В.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *