04.05.2022р. Реалізуємо освітні завдання за темою “Перший – останній”
Завдання 1.
Шановні батьки, прочитайте вірш С. Гарбуз «Навчись правильно вдягатися»
Доки поралась матуся,
Самотужки одягнувся…
Ніби я вже й завеликий…
Ой, не так взув черевики!..
Ноги тиснуть, мов лещата, –
Неможливо наступати,
Десь застрягла в них шкарпетка
І навиворіт жилетка.
Й рукавиць чомусь – не дві.
І штани – на голові.
Не сміялись щоб малята,
Буду все мерщій скидати.
По секрету мовлю вам:
Все ж навчусь вдягатись сам!
Розгляньте з дитиною ілюстрацію вовчика, одягнутого неправильно; з’ясуйте послідовність одягання. Супроводжуйте та підтримуйте використання слів раніше-тепер, спочатку-потім, перший -останній.
АЛГОРИТМ ОДЯГАННЯ ВЛІТКУ
Завдання 2.
Разом з дитиною пограйте в гру «Що змінилося»
Покажіть дитині іграшки, які розташовані колоною. Попросіть дитину уважно подивитись і назвати першу та останню іграшку. Після того, як дитина заплющить очі, змініть розташування предметів, запитайте знову, яка іграшка перша, яка остання. Зробіть так декілька разів і не забувайте хвалити дитину.
Завдання 3.
Виконайте з дитиною пальчикову вправу «Квіточки»
Наші гарні квіточки пелюстки розтуляють,
(Повільно розтискаємо кулачки)
Тихо вітер їх хитає, пелюстки перебирає.
(Потрусимо кистями рук праворуч-ліворуч)
Наші гарні квіточки пелюстки затуляють,
(Повільно стискаємо кулачки)
Тихо засинають, голівками хитають.
(Потрусимо кулачками)
Завдання 4.
Виконайте завдання в Альбомі з художньо – творчої діяльності, частина 2, сторінка 22. Аплікація «Герої казки», флеш –набір (5.1-А)
Покажіть дитині малюнок, нагадайте послідовність дій персонажів на ньому. Запросіть зробити свою ілюстрацію до казки. Для цього необхідно взяти підготовленні зображення персонажів, розмістити їх на основному аркуші у відповідному порядку та по черзі приклеїти кожного на своє місце. Після цього дитина бере деталь для «ковдри», робить в ній надрізи та приклеює на зображення крокодила.
Завдання 5.
Виконайте завдання в Книзі малюка на сторінці 54-55
Підготували вихователі: Іщенко О.М., Трохимчук О.І.
Завдання для дітей з особливими освітніми потребами:
- Подивись уважно на картинки та знайди відмінності
2. Добери за формою
3. Вчимося послідовно нанизувати намистинки
Підготувала асистент вихователя: Фурса А.В.