27.04.2022 – Казка – гра
Завдання 1.
Шановні батьки, запропонуйте дитині уявити себе маленьким зайчиком, який вийшов погратися на сонячній галявинці. Попросіть показати , як зайчик веселиться. Бавилось зайченя та й заблукало. А знайти свій рідний дім можна за допомогою руханки – промовлянки.
Зайченятко довгоноге,
Покажи мені дорогу!
Тупни правою ногою!
Тупни лівою ногою!
Ліву лапку підніми!
Праву лапку підніми!
Помахай усім, усім,
Знайдеш ти свій рідний дім!
Завдання 2.
Розгляньте з дітьми ілюстрацію (Кястутіс Каспаравічюс).
Розкажіть казку про мишок.
У полі збудували собі хатку мишки з пеньочка. У хатці є кругленькі віконечка і двері – можна зайти всередину. Зовні хатки – сходинки, ганок і димар. От така собі хатка.
Мишки сіреньки, хвостики довгенькі. Ходить мама – мишка на поле, зернятка збирати, у кошик складати. А маленька мишка вдома лишається, на гойдалці катається і так розважається.
Прийшла мама ввечері, кличе мишенятко додому. Візьме мишенятко відеречко з водичкою, буде вмиватися і спати вкладатися. На маленькому ліжечку, на пуховій перинці спатиме до ранку мишенятко.
Зовні хатки – поле. Усередині хатки – живуть мишки.
Зверніть увагу дітей на ті об’єкти, що знаходяться за межами «будиночка» – покажіть їх. Щоб у дитини склалося уявлення про простір усередині хатки та за її межами – запропонуйте виконати ігрові дії.
–Покажи хатку, її віконця і двері. Що видно всередині хатки?
–Відшукай біля хатки мишок – маму і мишенятко.
–«Покатай» мишенятко на гойдалці – пальчиком вперед-назад.
–Покажи поле навколо хатки.
Завдання 3.
Запросіть дитину послухати вірш «Че-че-че» Віть Вітько
Че-че-че – через річку міст.
А мені на плече сів собі дрізд.
На праве плече – че-че-че.
Ну то й що, що ти од мене вищий на зріст?
А мені в пазусі заховався дрізд – че-че-че!
Запитання:
-Чи боїться дрізд хлопчика?
-Чому не боїться?
-На яке плече сів хлопчикові дрізд?
Запропонуйте дитині вибрати серед іграшок тваринку і погратися з нею. Озвучуйте дитині, де знаходиться іграшка (на лівому плечі; вгорі- на голові; біля правого вушка тощо), а дитина повинна правильно розмістити її.
Завдання 4.
Виконайте завдання в Альбомі з художньо – творчої діяльності, частина 2, сторінка 18.
Попросіть дитину обвести пальчиком мишок, а потім зробити це олівцем. Щоб мишки стали більш впізнаваними, хай дитина розфарбує їх вертикальними штрихами та домалює їм хвостики.
Завдання 5.
Виконайте завдання в Книзі малюка на сторінці 52
Підготували вихователі: Іщенко О.М., Трохимчук О.І.
Вправи для дітей з особливими освітніми потребами:
- Вправа «Швидко назви».
показуємо дитині картинки і швидко їх прибираємо. Дитина повинна
по пам’яті назвати, що бачив. - “Знайди, що змінилося”.
Перед дитиною кладеться 5-6 іграшок, вона повинна запам’ятати, як
вони лежать, а потім закрити очі. В цей час 2 іграшки міняються
місцями, потім дитина відкриває очі і повинна зрозуміти, що
змінилося, та повернути іграшки на місця. Кількість змінюваних
місцями іграшок збільшується, коли дитина може повністю відновити
розташування всіх предметів. - Вправа «Допоможи».
Перекладати дрібні предмети (кульки) із однієї коробки в іншу. Зібрати
розсипані на підлозі дрібні предмети в коробку.
Підготувала асистент вихователя: Фурса А.В.