15.06.2022р. – Реалізуємо освітні завдання за темою “Мрії і бажання”(підтема “Мрію – в дію!”(2-ий день).
1.Аналіз проведеної напередодні роботи.
– Пригадай, про яку велику тварину ми вчора читали?(слон). Що ще ми робили?(малювали, готували декорації до вистави). Які в тебе враження від спільної роботи?
2.Підготовка костюма для слона та елементів костюмів для інших акторів.
Мотивуйте дитину тим, що такого вона ще ніколи не робила.
3.Слухання вірша Н.Сиротич “Мрійляндія”.
– Що може означати слово-назва вірша?(фантастична, омріяна земля). Запропонуйте дитині активне сприймання: під час читання супроводжувати рухами.
Далеко від Кіпру й Нової Зеландії
Існує чудова країна Мрійландія.
Там сонечко можна тримати в долонях,
Їздити в школу верхи на конях.
І море солодке, а не солоне,
Замість панамок – носять корони.
При зустрічі роблять усі реверанс,
І жабки в калюжах танцюють брейк-данс.
Дівчата одягнені в сукні блискучі
І в білих пуантах танцюють блискуче.
Там хлопці літають на парашутах
І днями стрибають вони на батутах.
Чи ти б їм порадив дівчат захищати?
Від кого? В країні немає піратів!
Та ні – вони є, але милі і добрі.
А ще в тому краї – зайчиська хоробрі.
Десерти з’являються зразу на столиках,
І замість маршруток всі їздять на роликах.
Ти можеш і сам побувати в Мрійландії,
Для цього не треба долати Ісландії.
Як тільки свої оченята зімкнеш,
До неї потрапиш. Ти ж хочеш? Авжеж?
4.”Ярмарок бажань”.
Запропонуйте влаштувати дитині Ярмарок бажань, де кожен з відвідувачів може розповісти про своє бажання та виконати нескладні бажання інших. – Розкажи про своє бажання іншому. (У ролі замовників бажань можуть бути задіяні м’які іграшки, наприклад, ведмідь просить станцювати, білочка пригоститися її яблучком).
5.Ігрова частина проекту – перегляд вистави про домашнього слона.
Повправляйтесь разом з дитиною у виконанні ролей за сюжетом вистави, продумайте разом оформлення глядацької зали та виконайте виставу для глядачів – інших членів родини та іграшок.
6.Бесіда “Мрію – в дію!”
– Чи сподобалось тобі бути актором? Що вдалося, а що ні? Що було найцікавіше у виставі? Давай спитаємо у глядачів, чи сподобалась їм вистава? (Підводьте дитину до реального ставлення, можливо трохи критичного, до реальності деяких бажань).
Вихователі Силка О.Д., Друк Л.В.