10.06.2022 р. Реалізуємо освітні завдання за темою: “Мрії і бажання” (підтема: “Як досягти бажань”)

  1. Шановні батьки, пропонуємо Вам скласти з дитиною інтелектуальну карту до слова «бажання», можете розвинути такі лінії:

Хто виконує бажання

Що потрібно для виконання бажань  Бажання Наскільки сильними можуть бути бажання

До кожної з цих ліній дитина має додати ознаки. Скеровуйте відповідь дитини навідними запитаннями.

Ця інтелектуальна карта допоможе дитині розібратись у значенні слова «бажання».

 2. Прочитайте дитині казку М. Пляцьківського «Калоша».

Після цього обговоріть такі питання:

  • Бажання кого з персонажів можна назвати забаганками?
  • Хто з героїв визначив для себе бажання-мету?
  • Чого хотіла білочка?
  • Що було б, якби білочка не побачила калоші?
  • Як би вона досягла своєї мети?
  • Чи достатньо, на твою думку, мати бажання, щоб воно здійснилося?
  • Як білочка планувала здійснити своє бажання – покупати білченя?

 «Калоша»  М. Пляцьківський

Знайшла миша велику стару калошу, тільки-но подумала про те, що вона їй ні до чого, як бачить – кріт дибуляє.

Твоя калоша? – питає у миші кріт, мружачись від сонечка.

Моя, – відповідає миша.

Віддай мені її!

Якщо викопаєш для мене простореньку нірку, тоді віддам, – погодилася хитра миша.

Кріт скоренько взявся до роботи, нірку під дубом вирив і говорить миші: – Живи на здоров’я. А калошу я собі заберу.

Зраділа миша й побігла обживати свою нову квартиру. А кріт підхопив калошу та пішов далі. Йде та міркує: «І навіщо мені ця калоша?» Тільки зібрався її подалі у траву закинути, як бачить – їжачиха повзе.

Твоя калоша? – поцікавилася їжачиха.

Так, моя, – відповідає кріт.

Віддай її мені! – стала просити їжачиха.

Якщо принесеш мені з десяточок яблучок, що у тебе з минулої осені припасені, тоді віддам.

Принесла їжачиха на спині десяточок яблучок, кріт їх швиденько забрав і пішов собі.

А їжачиха подивилася на калошу і замислилася: «Що я з нею робитиму?» І так міркувала, і так – ні до чого і не додумалася. Тільки зібралася спересердя калошу голками проколоти, бачить – білочка стрибає назустріч по гілочках. Зістрибнула білка на землю, питає:

– Твоя калоша?

А то чия ж? – відповідає їжачиха.

Віддай мені, якщо не жалько!

Зірви мені найбільшу шишку – тоді віддам. Та тільки дивись, щоб у ній жодного порожнього зернятка не було!

Знайшла білка найбільшу шишку, принесла її у лапках для їжачихи.

От молодець! – похвалила їжачиха. – А тепер налущ мені зерняток – і бери свою калошу!

Не стала сперечатися білка, швиденько горішки налущила. Задоволена їжачиха відповзла та виглядає із-за куща: що білка з калошею робити буде?

А білка спочатку заклеїла листочками дірки в калоші. Потім змайструвала з тоненького прутика коромисло, а з великих жолудів відра – та поскакала до найближчого ручая. Наповнила калошу водою до країв і давай своє пухнасте білченятко у цій ванні купати. Білченя виривається, фиркає, борсається, бризки летять на всі боки та виблискують на сонечку.

Прибігла тут миша та й говорить:

Віддай мені, білко, калошу, а я тобі свою нірку подарую!

Придибуляв підсліпуватий кріт та й просить:

– Віддай мені, білочко, калошу, а я тобі десяток яблучок подарую!

Виповзла з-під куща їжачиха та ледь не плаче:

Віддай мені, білко, калошу, а я тобі багато зерняток подарую.

Послухала їх білка та відповідає:

Нічого я від вас не візьму. А калошу мені зовсім не шкода. Приводьте своїх діточок та купайте, будь ласка!

Тоді миші, кроту та їжачисі так соромно стало перед білкою, якщо б вони могли почервоніти від сорому, то почервоніли б обов’язково.

 

3. Запросіть дитину виконати завдання №11 в «Книзі дошкільника», ІІІ частина, стор.34, заштрихувати предмети, що мають віконечка.

 4. Проведіть з дитиною мовленнєву гру «Закінчи речення».

Запропонуйте використовувати під час гри такі слова: «Я хочу…», «Я вмію…», «Я досягну…», «Я знаю…».

Можете спонукати дитину пограти в гру-імпровізацію «Що було б, якби до нас прийшов крокодил?», «Що було б, якби замість снігу падали цукерки?». Спочатку дитина має скласти розповідь, а потім – показати це.

5. Запропонуйте дитині пограти з лічильними паличками, скласти зображення за зразком.

 Підготували вихователі: Шевчук Н.І., Зимовець Т.С.

 

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *