18.10.2023р – Реалізуємо освітні завдання за темою “Порядок – значить діє закон послідовності ( підтема “Діти на тренуванні”). “
1.Перегляд відео спортивного тренування.
Запропонуйте дитині переглянути відео спортивного тренування. – Кого ти побачив? Чому ти вирішив, що це спортсмени? Ці спортсмени діти чи дорослі? Що вони робили? Що означає слово «тренування», як можна про це сказати?(навчатися, удосконалювати, відпрацьовувати). Де може відбуватися тренування? Як називається людина, яка головна на тренуванні? Уточніть, що тренування буває різним.
2.Тренування для пальчиків.
Дайте дитині завдання влаштувати тренування для пальчиків – посортувати конструктор, геометричні фігури, намистинки або гудзики за кольорами, розміром; насіння гарбуза та соняшникове.
3.Гра «Острів».
Запропонуйте дитині пограти в гру. Намалюйте на асфальті різнокольорові круги, «острови», нехай дитина за командою знайде потрібний для неї, відповідно до завдання. Наприклад, попасти на жовтий острів, якщо любиш банани(якщо любиш грати конструктором; слухати казки, тощо). Спитайте в дитини, яка саме частина тіла тренувалася в грі.
4.Малювання “Перетвори фігуру”.
Дайте дитині завдання «перетворити» геометричні фігури на малюнки – домалювати деталі. Допоможіть дитині за потреби. Перед виконанням завдання знайдіть в кімнаті предмети, схожі на геометричні фігури.
5.Вправа «Праворуч-ліворуч».
Спонукайте дитину вправлятись в орієнтуванні у просторі: нехай уявить себе роботом, котрий виконує накази дорослого – зробити два кроки вперед, один крок ліворуч, три кроки праворуч, для того, щоб знайти сюрприз-іграшку. – Що допомогало тобі виконувати правильно команди?
6.Бесіда «Майстер тренування».
– Як краще тренуватися – з друзями чи самому? Чи можна стати майстром, якщо не тренуватися? Чи потрібна послідовність в тренуванні? Нехай дитина доведе свою думку. Підведіть підсумок: тренувати можна не тільки тіло, а й мозок – пам’ять, увагу, свій характер та звички; тренуватися можна одному та в команді.
Підготувала вихователь Силка О.Д.