30.10.2023р. Реалізуємо освітні завдання за темою ”Живемо – поживаємо” підтема “Тук – тук – тук. Хто тут живе?”.
1. Добрий ранок, шановні батьки! Зверніть увагу дітей на природні зміни, що відбуваються в оточенні, запитайте, які ознаки осені та які ознаки літа можуть побачити в природі. Запросіть дітей зробити позначки в календарі природи та на стрічці “Рік іде”, прорахуйте разом, скільки тижнів минуло з початку навчального року. Заспівайте разом пісню з поступовим прискоренням рухів “У оленя є свій дім”, пофантазуйте, яким міг бути дім в оленя, що там у його будиночку могло бути.
2. Проведіть ігрову вправу на створення рухами пальців, рук даху – хатки для мурашника, жабки, мишки, бегемота, жирафи.
3. Обговоріть завдання попереднього дня – найважливіше і найулюбленіше місце в домі, поділіться думками про свій дім.
Проблемні питання:
-Чи всі будинки однакові?
-Чи можуть усі жити в однакових домівках?
-Чому будинки різні?
-Чим вони відрізняються?
-Позначте на календарі природи пору року, місяць та день тижня.
4. Розгляньте разом із дітьми картинки до теми “Різні домівки”, спонукаєте ставити запитання про незрозуміле висловлювати свої думки. Можливі запитання: що кімната може розповісти про господаря?
-Як ви згадали здогадалися, хто тут живе?
-Чи хотілося б вам залишатися в кімнаті, де такий безлад?
-Якби я вас попросила швидко знайти потрібний предмет, чи легко б вам було це зробити?
-Чому всі будинки різні?
5. Запросіть уважно поглянути на картину “Вечір у домашньому колі”, попросіть знайти на картині те, що розповідає про цю сім’ю, як саме діти про це дізналися:
-Вона дружна?
-Любить порядок?
-Уміє працювати?
-Любить грати?
-Навчатися?
6. Запропонуйте дітям спільну діяльність – як зробити так, щоб – будь хто, хто зайде в кімнату, міг зрозуміти, що тут живуть діти, які вміють підтримувати порядок, люблять природу і люблять грати. Допоможіть розкласти іграшки книжки на місця, навести порядок у шафах. Набір розвивальних занять. Картка № 21
Вихователі: Ніколаєнко І.А., Скідан В. М.