30.10.2023р. Реалізуємо освітні завдання за темою ”Живемо – поживаємо” підтема “Тук – тук – тук. Хто тут живе?”.

1. Добрий ранок, шановні батьки! Зверніть увагу дітей на природні зміни, що відбуваються в оточенні, запитайте, які ознаки осені та які ознаки літа можуть побачити в природі. Запросіть дітей зробити позначки в календарі природи та на стрічці “Рік іде”, прорахуйте разом, скільки тижнів минуло з початку навчального року. Заспівайте разом пісню з поступовим прискоренням рухів “У оленя є свій дім”, пофантазуйте, яким міг бути дім в оленя, що там у його будиночку могло бути.

 

2. Проведіть ігрову вправу на створення рухами пальців, рук даху – хатки для мурашника, жабки, мишки,  бегемота, жирафи.

3. Обговоріть завдання попереднього дня – найважливіше і найулюбленіше місце в домі, поділіться думками про свій дім. 

 

Проблемні питання:

-Чи всі будинки однакові?

-Чи можуть усі жити в однакових домівках?

-Чому будинки різні?

-Чим вони відрізняються?

-Позначте на календарі природи пору року, місяць та день тижня.

 

4. Розгляньте разом із дітьми картинки до теми “Різні домівки”, спонукаєте ставити запитання про незрозуміле висловлювати свої думки. Можливі запитання: що кімната може розповісти про господаря?

-Як ви згадали здогадалися, хто тут живе?

-Чи хотілося б вам залишатися в кімнаті, де такий безлад?

-Якби я вас попросила швидко знайти потрібний предмет, чи легко б вам було це зробити?

-Чому всі будинки різні? 

 

5. Запросіть уважно поглянути на картину “Вечір у домашньому колі”, попросіть знайти на картині те, що розповідає про цю сім’ю, як саме діти про це дізналися:

-Вона дружна?

-Любить порядок?

-Уміє працювати?

-Любить грати?

-Навчатися? 

 

 

6. Запропонуйте дітям спільну діяльність – як зробити так, щоб – будь хто, хто зайде в кімнату, міг зрозуміти, що тут живуть діти, які вміють підтримувати порядок, люблять природу і люблять грати. Допоможіть розкласти іграшки книжки на місця, навести порядок у шафах. Набір розвивальних занять. Картка № 21 

 

Вихователі: Ніколаєнко І.А., Скідан В. М. 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *