18.12.2023р. Реалізуємо освітні завдання за темою « Світ великий і малий ( міста, країни, люди)» (підтема” Багатовимірне поняття ” Світ” “).
- Шановні батьки, запросіть дитину подивитись в підзорну трубу,( якщо у вас немає нічого схожого, то підзорну трубу можна зробити за допомогою двох долоньок, складених трубочкою). Розпитайте, як може допомогти підзорна труба, якщо хочеш пізнати світ.
- Пограйте в гру ” Розвідники”. Попередньо наголосивши, що майже всі речі, матеріали, живі істоти, що навколо, мають свою назву. Попросіть пройти по кімнаті і знайти те, про що можна сказати ” Це – світ”. Уважно сприймайте всі пропозиції дитини, просіть пояснювати свої дії, свій вибір.
3.Запропонуйте пояснити, що дитина розуміє під поняттям ” світ”. Обговоріть різницю понять ” великий світ” і ” малий світ”. З’ясуйте , що треба називати такими словами. Утворіть з дитиною два кола за допомогою шнура, щоб наповнити умовну модель великого і малого світу відповідними елементами ( материки, моря, ріки, суходіл, міста, будинки; іграшки, елементи кухні, люди, представники тваринного і рослинного світу). Хай дитина сформулює не менше трьох аргументів , чому ми говоримо, що світ безмежний. Обговоріть, що об’єднує малий світ.
- Виконайте музично- танцювальну композицію ” Стій, стрибай, кружляй” для поліпшення настрою.
5.Запропонуйте дитині зобразити на одному аркуші те, що вона б хотіла забрати зі світу, в якому живе, а на іншій сторінці – те, що хотіла б додати до свого світу.
- Прослухайте оповідання В. Сухомлинського ” Як дзвенять сніжинки”
Запитання:
– Що сталося із сніговим килимом? Чому?
– Звідки з’явилася чорна хмара?
– Як вона поводилася?
– Як поводились сніжинки?
– Якими ви їх собі уявляєте?
– Звідки з’являється дзвін? Чому?
– Чи спостерігали ви коли-небудь таке явище?
- Пальчикова гімнастика ” Сніжинки”
Підготувала вихователь Олена Трохимчук.