01.04.2024 р. Реалізуємо освітні завдання за темою “Товари першої необхідності”. Підтема: ”Товари першої необхідності”.

1. Шановні батьки, проведіть розмову з дитиною про хліб, хлібні вироби, значення хліба в житті людей, довгий шлях хліба від поля до столу.

Загадайте дитині загадку:

Він і чорний, він і білий

І завжди він загорілий

Як до столу ми йдемо,

То без нього не їмо. (Хліб)

Ознайомте дитину з приказками про хліб, поясніть їх значення:

Нема хліба – нема обіду.

Хліб – усьому голова.

Не всі землю орють, але всі хліб їдять.

2. Проведіть роботу з асоціативною картою «Хліб».

 

3. Прочитайте дітям оповідання Т. Коломієць «Хліб» з подальшим обговоренням.

Принесли хліб. На столі поклали. Пахучий, теплий ще. Із шкоринкою золотавою. Це від вогню позолота в нього. Та не тільки від вогню. Золоте зерно на борошно мололи. А зерно в золотому колосі на стеблині золоченій гойдалося, срібною росою вмивалося. Золоте проміння сонячне в себе увібрало. Від сонця позолота в хліба. Та чи тільки від нього? Золоті роботящі руки зерно у ріллю посіяли. Урожай доглянули й зібрали. Роботящі руки зерно змололи, хліб спекли. Роботящі руки в дім його принесли, на вишивану скатертину поклали. І лежить на столі хліб — теплий, пахучий, руками роботящими подарований. Лежить ясний, як сонечко, і ніби промовляє:
— Любіть мене, шануйте, їжте та здоровими будьте.

Запитання до обговорення:

-З чим порівнюється хліб у цьому оповіданні? (із золотом, із сонечком)

-Як сказано в оповіданні – якими руками вироблений хліб? (роботящими, золотими)

-Повтори, які слова ніби промовляє хліб до нас? (любіть мене, шануйте, їжте та здоровими будьте)

-Чому хліб можна вважати необхідною щоденною покупкою?

4. Проведіть з дитиною гру   «Закінчи речення»

-З хлібом ми їмо…(суп, борщ, рибу, котлети).

-Раніше люди пекли хліб …(у печі), а зараз ми купуємо його … (у магазині).

-Хліб має багато родичів, а саме…(бублики, булочка, батон, пиріжки).

5. Перегляньте мультфільм «Історія про дівчинку, яка наступила на хліб», з подальшим обговоренням. 

Запитання до обговорення:

-Які дії дівчинки тобі не до вподоби?

-Чому дівчинка вирішила наступити на хліб?

-Як Болотиця покарала дівчинку?

-Скільки дівчинці треба було назбирати зерен?

-Чого навчила тебе ця історія?

6. Художньо-естетична діяльність. Малювання за допомогою однієї лінії.

 

Вихователь Інна НІКОЛАЄНКО

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *