15.04.2020р. – Товари для краси навколо

1. Шановні батьки, проведіть опитування «Моя улюблена квітка»

Запитайте у своєї дитини, яка квітка їй подобається. Визначте, чому дитині подобається саме та квітка, яку вона назвала.

Запропонуйте дитині скласти розповідь про квітку з опорою на схему.

2. Розгляньте з дитиною картинку «Магазин квітів».

Запропонуйте «відвідати» магазин квітів – перетворитися спочатку у покупця, а потім у продавця квітів: покупець (дитина) описує квітку, а продавець (дорослий) вгадує: червоні пелюстки, чорна серединка, символізує дівочу красу (червоний мак); жовта серединка, білі пелюстки – символ здоров’я, добра, ніжності (ромашка); блакитного кольору, символ сили і здоров’я (волошка).

3. Обстежте разом з дитиною куточок живої природи, який є вдома.

Повторіть назви рослин, які там є.

Запропонуйте дитині утворити «Карусель» та надати слушну пораду, що робити, якщо…:

-квітам сумно, коли їх мало, а тому… (посадіть нові);

-квітам тісно у маленьких вазонах, тому… (пересадіть їх у більші);

-квітам подобаються гарні вазони, тому…(прикрасьте їх);

-квіти хочуть пити, а тому…(поливайте їх);

-квітам важко дихати, а тому…(протирайте листочки, розпушуйте землю);

-квітам подобається добре слово, а тому…(розмовляйте з ними).

Вирішіть, які дії дитини були б слушними для квітів зеленого куточка зараз.

Розкажіть дитині про чарівні можливості квітів впливати на настрій людини:

-білий – символізує добро, удачу, знімає агресію;

-червоний і рожевий – вичищають енергію дому, люди менше хворіють;

-блакитний – позитивно впливає на людину під час навчання співів, музики, малювання.

Кожна квітка має свої особливості – залежно від кольору своїх квітів вона по-різному впливає на нас.

 

4. Робота з асоціативною картою «Квіти».

5. Розгляньте з дитиною сюжетний малюнок «Пригоди котика і мишки».

Завдання: розглянь уважно малюнок та визнач послідовність дій героїв, зображених на ньому. Склади розповідь за цією картинкою.

Вихователь: Шевчук Наталія Іванівна

1. Складіть з дитиною правила догляду за рослинами.

Обговоріть, чому:

 –поливаємо водою кімнатної температури;

-по краях горщика;

-рослину пора поливати, якщо палець сухий при торканні до землі;

-якщо до пальчика прилипла земля, значить поливати рано;

-розпушуємо землю по краях горщика;

-згрібаючи землю до центру, глибоко палички не встромлюємо.

2. Пограйте з дитиною в гру «Квіти потрібні для того, щоб…»

Квіти потрібні для того, щоб:

-Ними милуватися;

-Їх дарувати;

-Навкруги був приємний аромат;

-Прикрашати домівку;

-Серед квітів є багато лікарських.

3. Пограйте у гру «Каруселька»

Дорослий пропонує дитині вирішити проблемні ситуації:

-Хлопчик з мамою йшли біля квітника і побачили, що дівчинка зірвала квіти. Чи правильно вчинила дівчинка?

-Хлопчик наступив на квіти;

-Діти нарвали великі букети весняних квітів.

 

 

4. Художньо-естетична діяльність. Малювання квітів за допомогою штампів із картоплі.

5. Проведіть з дітьми гру «Ходить, плаває, літає».

Вихователь: Зимовець Тетяна Семенівна

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *