Результати моніторингу якості освіти

РЕЗУЛЬТАТИ МОНІТОРИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ

РІВНЯ СФОРМОВАНОСТІ ОСНОВНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗА ДОПОПМОГОЮ КВАЛІМЕТРИЧНОЇ МОДЕЛІ, ДОСЯГНЕНЬ ДІТЕЙ РАННЬОГО, МОЛОДШОГО, СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗГІДНО З БАЗОВИМ КОМПОНЕНТОМ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

(МОДЕЛЬ ХЕРСОНСЬКОЇ АКАДЕМІЇ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ)

(2020-2021Н.Р.)

ОЗНАЙОМИТИСЯ З РЕЗУЛЬТАТАМИ МОНІТОРИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ВИ МОЖЕТЕ ЗА ПОСИЛАННЯМ

https://drive.google.com/drive/folders/1widFXfLquAFlfGxwE6XASYqpCJ2I6Iih?usp=sharing

 

 

РЕЗУЛЬТАТИ МОНІТОРИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ  

РІВНЯ СФОРМОВАНОСТІ ОСНОВНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗА ДОПОМОГОЮ КВАЛІМЕТРИЧНОЇ МОДЕЛІ, ДОСЯГНЕНЬ ДІТЕЙ  РАННЬОГО, МОЛОДШОГО, СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗГІДНО З БАЗОВИМ КОМПОНЕНТОМ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

(МОДЕЛЬ ХЕРСОНСЬКОЇ АКАДЕМІЇ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ)

  (2019-2020Н.Р.)

ОЗНАЙОМИТИСЯ З РЕЗУЛЬТАТАМИ МОНІТОРИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ВИ МОЖЕТЕ ЗА ПОСИЛАННЯМ

https://drive.google.com/drive/folders/11j1RKa9TY2O7iIgswjcpDoLII-0eFLsj?usp=sharing

 

 

РЕЗУЛЬТАТИ МОНІТОРИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ  

РІВНЯ СФОРМОВАНОСТІ ОСНОВНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗА ДОПОМОГОЮ КВАЛІМЕТРИЧНОЇ МОДЕЛІ, ДОСЯГНЕНЬ ДІТЕЙ  РАННЬОГО, МОЛОДШОГО, СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗГІДНО З БАЗОВИМ КОМПОНЕНТОМ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

(МОДЕЛЬ ХЕРСОНСЬКОЇ АКАДЕМІЇ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ)

(2018-2019Н.Р.)

ОЗНАЙОМИТИСЯ З РЕЗУЛЬТАТАМИ МОНІТОРИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ВИ МОЖЕТЕ ЗА ПОСИЛАННЯМ

https://drive.google.com/drive/folders/1mzl9EDs_8-fOlk96eh1oUV7xZu-FKFgv?usp=sharing

 

АНАЛІТИЧНИЙ ЗВІТ

ПРО РЕЗУЛЬТАТИ МОНІТОРИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ  

РІВНЯ СФОРМОВАНОСТІ ОСНОВНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗА ДОПОМОГОЮ КВАЛІМЕТРИЧНОЇ МОДЕЛІ, ДОСЯГНЕНЬ ДІТЕЙ  РАННЬОГО, МОЛОДШОГО, СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗГІДНО З БАЗОВИМ КОМПОНЕНТОМ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

(МОДЕЛЬ ХЕРСОНСЬКОЇ АКАДЕМІЇ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ), ЯКІ БУЛИ ПРОВЕДЕНІ

В ДНЗ  №1 «ОРЛЯТКО»  В КВІТНІ-ТРАВНІ    2018 Н.Р.

 

Відповідно до наказу ДНЗ №1 «Орлятко» №155 від 30.08.2017р. «Про організацію та проведення моніторингу індивідуальних особливостей розвитку дітей в 2017-2018  навчальному році» педагогічним колективом були проведені моніторингові дослідження:

  • в старших вікових групах (логопедична група «Грайлики» (вихователі – Іщенко О.М., Силка О.Д., вчитель-логопед Сасова Н.П.; група для дітей з вадами опорно-рухового апарату «Дзвіночок» (вихователі Горбенко С.Л., Населевська Г.М.) – за кваліметричною моделлю;
  • в інших вікових групах – за моделлю Херсонської академії неперервної освіти (автори Киричук Т.В., Кулик О.М., Шаповал Н.М.);
  • в групі для дітей із ЗПР «Малятко» – за показниками результатів навчально-виховної роботи по кожному розділу програми «Віконечко».

 

Результати моніторингових досліджень досягнень вихованців

групи для дітей раннього віку «Кмітливчик» згідно БК дошкільної освіти

(модель Херсонської академії неперервної освіти)

ІІІ обстеження 2017-2018 н.р.

                                                Загальна кількість дітей – 23

 

Дитина в соціумі Високий рівень

(кількість дітей)

Достатній рівень

(кількість дітей)

Середній рівень

(кількість дітей)

Низький рівень

(кількість дітей)

2 9 9 3
Гра дитини Високий рівень

(кількість дітей)

Достатній рівень

(кількість дітей)

Середній рівень

(кількість дітей)

Низький рівень

(кількість дітей)

7 9 5  

2

 

Дитина у світі культури Високий рівень

(кількість дітей)

Достатній рівень

(кількість дітей)

Середній рівень

(кількість дітей)

Низький рівень

(кількість дітей)

10 9  

4

 

Мовлення дитини Високий рівень

(кількість дітей)

Достатній рівень

(кількість дітей)

Середній рівень

(кількість дітей)

Низький рівень

(кількість дітей)

6 9  

8

 

Дитина у природному довкіллі Високий рівень

(кількість дітей)

Достатній рівень

(кількість дітей)

Середній рівень

(кількість дітей)

Низький рівень

(кількість дітей)

1 10 9  

3

 

Особистість дитини

 

 

Високий рівень

(кількість дітей)

Достатній рівень

(кількість дітей)

Середній рівень

(кількість дітей)

Низький рівень

(кількість дітей)

 

2

 

13 7 1
Дитина в сенсороно-пізнавальному просторі Високий рівень

(кількість дітей)

Достатній рівень

(кількість дітей)

Середній рівень

(кількість дітей)

Низький рівень

(кількість дітей)

2 9 8  

4

 

 

 

Результати моніторингових досліджень

досягнень вихованців  молодшої  групи «Буратіно»

згідно БК ( модель Херсонської академії неперервної освіти)

2017-2018 н.р. (III обстеження)

                                                       Загальна кількість дітей – 28

 

Дитина в соціумі Високий рівень

(кількість дітей)

Достатній рівень

(кількість дітей)

Середній рівень

(кількість дітей)

Низький рівень

(кількість дітей)

5 11 10 2
Гра дитини Високий рівень

(кількість дітей)

Достатній рівень

(кількість дітей)

Середній рівень

(кількість дітей)

Низький рівень

(кількість дітей)

8 9 8  

3

 

Дитина у світі культури Високий рівень

(кількість дітей)

Достатній рівень

(кількість дітей)

Середній рівень

(кількість дітей)

Низький рівень

(кількість дітей)

4 8 12  

4

 

Мовлення дитини Високий рівень

(кількість дітей)

Достатній рівень

(кількість дітей)

Середній рівень

(кількість дітей)

Низький рівень

(кількість дітей)

4 11 9  

4

 

Дитина у природному довкіллі Високий рівень

(кількість дітей)

Достатній рівень

(кількість дітей)

Середній рівень

(кількість дітей)

Низький рівень

(кількість дітей)

5 10 10  

3

 

Особистість дитини

 

 

Високий рівень

(кількість дітей)

Достатній рівень

(кількість дітей)

Середній рівень

(кількість дітей)

Низький рівень

(кількість дітей)

2 10 12 4
Дитина в сенсороно-пізнавальному просторі Високий рівень

(кількість дітей)

Достатній рівень

(кількість дітей)

Середній рівень

(кількість дітей)

Низький рівень

(кількість дітей)

4 10 10 4

 

Результати моніторингових досліджень

досягнень вихованців  середньої групи «Пізнайко»

згідно БК дошкільної освіти (модель Херсонської академії неперервної освіти)

Ш обстеження 2017-2018 н.р.

                                                       Загальна кількість дітей – 27

 

Дитина в соціумі Високий рівень

(кількість дітей)

Достатній рівень

(кількість дітей)

Середній рівень

(кількість дітей)

Низький рівень

(кількість дітей)

6 14 4 3
Гра дитини Високий рівень

(кількість дітей)

Достатній рівень

(кількість дітей)

Середній рівень

(кількість дітей)

Низький рівень

(кількість дітей)

7 14 3  

3

 

Дитина у світі культури Високий рівень

(кількість дітей)

Достатній рівень

(кількість дітей)

Середній рівень

(кількість дітей)

Низький рівень

(кількість дітей)

7 13 4  

3

 

Мовлення дитини Високий рівень

(кількість дітей)

Достатній рівень

(кількість дітей)

Середній рівень

(кількість дітей)

Низький рівень

(кількість дітей)

8

 

16 2 1
Дитина у природному довкіллі Високий рівень

(кількість дітей)

Достатній рівень

(кількість дітей)

Середній рівень

(кількість дітей)

Низький рівень

(кількість дітей)

6

 

16 5 2
Особистість дитини

 

 

Високий рівень

(кількість дітей)

Достатній рівень

(кількість дітей)

Середній рівень

(кількість дітей)

Низький рівень

(кількість дітей)

6 13 5  

3

 

Дитина в сенсороно-пізнавальному просторі Високий рівень

(кількість дітей)

Достатній рівень

(кількість дітей)

Середній рівень

(кількість дітей)

Низький рівень

(кількість дітей)

7 11 7  

2

 

 Результати моніторингових досліджень рівня сформованості

основних компетенцій старших дошкільників за допомогою кваліметричної моделі (логопедична група «Грайлики»)

2017-2018 н. р. (II обстеження)

                                                       Загальна кількість дітей – 16
Фізичний розвиток і здоров’я дитини Високий рівень

(кількість дітей)

Достатній рівень

(кількість дітей)

Середній рівень

(кількість дітей)

Низький рівень

(кількість дітей)

7 6 3
Соціальний розвиток Високий рівень

(кількість дітей)

Достатній рівень

(кількість дітей)

Середній рівень

(кількість дітей)

Низький рівень

(кількість дітей)

10 6
Природничо-екологічний розвиток Високий рівень

(кількість дітей)

Достатній рівень

(кількість дітей)

Середній рівень

(кількість дітей)

Низький рівень

(кількість дітей)

9 7
Предметно-практична діяльність та художньо-естетичний розвиток Високий рівень

(кількість дітей)

Достатній рівень

(кількість дітей)

Середній рівень

(кількість дітей)

Низький рівень

(кількість дітей)

10 5 1
Ігрова діяльність Високий рівень

(кількість дітей)

Достатній рівень

(кількість дітей)

Середній рівень

(кількість дітей)

Низький рівень

(кількість дітей)

9 6 1
Сенсорно-пізнавальний розвиток Високий рівень

(кількість дітей)

Достатній рівень

(кількість дітей)

Середній рівень

(кількість дітей)

Низький рівень

(кількість дітей)

8 7 1
Мовленнєвий розвиток Високий рівень

(кількість дітей)

Достатній рівень

(кількість дітей)

Середній рівень

(кількість дітей)

Низький рівень

(кількість дітей)

9 4 3

 

                 Результати моніторингових досліджень рівня сформованості

основних компетенцій старших дошкільників за допомогою кваліметричної моделі

(група для дітей з вадами опорно-рухового апарату «Дзвіночок»)

2017-2018 н. р. (II обстеження)

                                          Загальна кількість дітей – 17
Фізичний розвиток і здоров’я дитини Високий рівень

(кількість дітей)

Достатній рівень

(кількість дітей)

Середній рівень

(кількість дітей)

Низький рівень

(кількість дітей)

3 12 2
Соціальний розвиток Високий рівень

(кількість дітей)

Достатній рівень

(кількість дітей)

Середній рівень

(кількість дітей)

Низький рівень

(кількість дітей)

8 9  

 

Природничо-екологічний розвиток Високий рівень

(кількість дітей)

Достатній рівень

(кількість дітей)

Середній рівень

(кількість дітей)

Низький рівень

(кількість дітей)

7 9  

1

 

Предметно-практична діяльність та художньо-естетичний розвиток Високий рівень

(кількість дітей)

Достатній рівень

(кількість дітей)

Середній рівень

(кількість дітей)

Низький рівень

(кількість дітей)

9 8
Ігрова діяльність Високий рівень

(кількість дітей)

Достатній рівень

(кількість дітей)

Середній рівень

(кількість дітей)

Низький рівень

(кількість дітей)

8 9  

 

Сенсорно-пізнавальний розвиток Високий рівень

(кількість дітей)

Достатній рівень

(кількість дітей)

Середній рівень

(кількість дітей)

Низький рівень

(кількість дітей)

8 9
Мовленнєвий розвиток Високий рівень

(кількість дітей)

Достатній рівень

(кількість дітей)

Середній рівень

(кількість дітей)

Низький рівень

(кількість дітей)

8 7 2

 Результати діагностики (моніторингу) навчальних умінь, навичок та знань

вихованців спецгрупи «Малятко» за розділами програми «Віконечко»

Ш обстеження 2017-2018 н.р. 

                                                               Загальна кількість дітей – 13

 

                                                                СТАРШИЙ ДОШКІЛЬНИЙ ВІК – 9

 

Рідна природа Високий рівень

(кількість дітей)

Достатній рівень

(кількість дітей)

Низький рівень

(кількість дітей)

Критичний  рівень

(кількість дітей)

3 4 1 1
Образотворча діяльність Високий рівень

(кількість дітей)

Достатній рівень

(кількість дітей)

Низький рівень

(кількість дітей)

Критичний  рівень

(кількість дітей)

3 4 2
Гра Високий рівень

(кількість дітей)

Достатній рівень

(кількість дітей)

Низький рівень

(кількість дітей)

Критичний  рівень

(кількість дітей)

3 5 1
Праця Високий рівень

(кількість дітей)

Достатній рівень

(кількість дітей)

Низький рівень

(кількість дітей)

Критичний  рівень

(кількість дітей)

3 5 1
Музичне виховання. Ритміка Високий рівень

(кількість дітей)

Достатній рівень

(кількість дітей)

Низький рівень

(кількість дітей)

Критичний  рівень

(кількість дітей)

4 4 1
Розвиваємо мову та мовлення Високий рівень

(кількість дітей)

Достатній рівень

(кількість дітей)

Низький рівень

(кількість дітей)

Критичний  рівень

(кількість дітей)

3 2 4
Виховуємо здорову дитину Високий рівень

(кількість дітей)

Достатній рівень

(кількість дітей)

Низький рівень

(кількість дітей)

Критичний  рівень

(кількість дітей)

7 2
Конструювання Високий рівень

(кількість дітей)

Достатній рівень

(кількість дітей)

Низький рівень

(кількість дітей)

Критичний  рівень

(кількість дітей)

2 3 4
Цікава математика Високий рівень

(кількість дітей)

Достатній рівень

(кількість дітей)

Низький рівень

(кількість дітей)

Критичний  рівень

(кількість дітей)

2 3 4
Сенсорика Високий рівень

(кількість дітей)

Достатній рівень

(кількість дітей)

Низький рівень

(кількість дітей)

Критичний  рівень

(кількість дітей)

3 4 2
Ознайомлення з навколишнім Високий рівень

(кількість дітей)

Достатній рівень

(кількість дітей)

Низький рівень

(кількість дітей)

Критичний  рівень

(кількість дітей)

3 2 4
СЕРЕДНІЙ ДОШКІЛЬНИЙ ВІК – 4

 

Рідна природа Високий рівень

(кількість дітей)

Достатній рівень

(кількість дітей)

Низький рівень

(кількість дітей)

Критичний  рівень

(кількість дітей)

1 1 2
Образотворча діяльність Високий рівень

(кількість дітей)

Достатній рівень

(кількість дітей)

Низький рівень

(кількість дітей)

Критичний  рівень

(кількість дітей)

2 2
Гра Високий рівень

(кількість дітей)

Достатній рівень

(кількість дітей)

Низький рівень

(кількість дітей)

Критичний  рівень

(кількість дітей)

2 1 1
Праця Високий рівень

(кількість дітей)

Достатній рівень

(кількість дітей)

Низький рівень

(кількість дітей)

Критичний  рівень

(кількість дітей)

2 2
Музичне виховання. Ритміка Високий рівень

(кількість дітей)

Достатній рівень

(кількість дітей)

Низький рівень

(кількість дітей)

Критичний  рівень

(кількість дітей)

1 1 2
Розвиваємо мову та мовлення Високий рівень

(кількість дітей)

Достатній рівень

(кількість дітей)

Низький рівень

(кількість дітей)

Критичний  рівень

(кількість дітей)

3 1
Виховуємо здорову дитину Високий рівень

(кількість дітей)

Достатній рівень

(кількість дітей)

Низький рівень

(кількість дітей)

Критичний  рівень

(кількість дітей)

2 2
Конструювання Високий рівень

(кількість дітей)

Достатній рівень

(кількість дітей)

Низький рівень

(кількість дітей)

Критичний  рівень

(кількість дітей)

1 3
Цікава математика Високий рівень

(кількість дітей)

Достатній рівень

(кількість дітей)

Низький рівень

(кількість дітей)

Критичний  рівень

(кількість дітей)

3 1
Сенсорика Високий рівень

(кількість дітей)

Достатній рівень

(кількість дітей)

Низький рівень

(кількість дітей)

Критичний  рівень

(кількість дітей)

1 2 1
Ознайомлення з навколишнім Високий рівень

(кількість дітей)

Достатній рівень

(кількість дітей)

Низький рівень

(кількість дітей)

Критичний  рівень

(кількість дітей)

1 2 1