РЕЗУЛЬТАТИ МОНІТОРИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ
РІВНЯ СФОРМОВАНОСТІ ОСНОВНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗА ДОПОПМОГОЮ КВАЛІМЕТРИЧНОЇ МОДЕЛІ, ДОСЯГНЕНЬ ДІТЕЙ РАННЬОГО, МОЛОДШОГО, СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗГІДНО З БАЗОВИМ КОМПОНЕНТОМ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
(МОДЕЛЬ ХЕРСОНСЬКОЇ АКАДЕМІЇ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ)
(2020-2021Н.Р.)
ОЗНАЙОМИТИСЯ З РЕЗУЛЬТАТАМИ МОНІТОРИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ВИ МОЖЕТЕ ЗА ПОСИЛАННЯМ
https://drive.google.com/drive/folders/1widFXfLquAFlfGxwE6XASYqpCJ2I6Iih?usp=sharing
РЕЗУЛЬТАТИ МОНІТОРИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ
РІВНЯ СФОРМОВАНОСТІ ОСНОВНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗА ДОПОМОГОЮ КВАЛІМЕТРИЧНОЇ МОДЕЛІ, ДОСЯГНЕНЬ ДІТЕЙ РАННЬОГО, МОЛОДШОГО, СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗГІДНО З БАЗОВИМ КОМПОНЕНТОМ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
(МОДЕЛЬ ХЕРСОНСЬКОЇ АКАДЕМІЇ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ)
(2019-2020Н.Р.)
ОЗНАЙОМИТИСЯ З РЕЗУЛЬТАТАМИ МОНІТОРИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ВИ МОЖЕТЕ ЗА ПОСИЛАННЯМ
https://drive.google.com/drive/folders/11j1RKa9TY2O7iIgswjcpDoLII-0eFLsj?usp=sharing
РЕЗУЛЬТАТИ МОНІТОРИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ
РІВНЯ СФОРМОВАНОСТІ ОСНОВНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗА ДОПОМОГОЮ КВАЛІМЕТРИЧНОЇ МОДЕЛІ, ДОСЯГНЕНЬ ДІТЕЙ РАННЬОГО, МОЛОДШОГО, СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗГІДНО З БАЗОВИМ КОМПОНЕНТОМ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
(МОДЕЛЬ ХЕРСОНСЬКОЇ АКАДЕМІЇ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ)
(2018-2019Н.Р.)
ОЗНАЙОМИТИСЯ З РЕЗУЛЬТАТАМИ МОНІТОРИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ВИ МОЖЕТЕ ЗА ПОСИЛАННЯМ
https://drive.google.com/drive/folders/1mzl9EDs_8-fOlk96eh1oUV7xZu-FKFgv?usp=sharing
АНАЛІТИЧНИЙ ЗВІТ
ПРО РЕЗУЛЬТАТИ МОНІТОРИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ
РІВНЯ СФОРМОВАНОСТІ ОСНОВНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗА ДОПОМОГОЮ КВАЛІМЕТРИЧНОЇ МОДЕЛІ, ДОСЯГНЕНЬ ДІТЕЙ РАННЬОГО, МОЛОДШОГО, СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗГІДНО З БАЗОВИМ КОМПОНЕНТОМ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
(МОДЕЛЬ ХЕРСОНСЬКОЇ АКАДЕМІЇ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ), ЯКІ БУЛИ ПРОВЕДЕНІ
В ДНЗ №1 «ОРЛЯТКО» В КВІТНІ-ТРАВНІ 2018 Н.Р.
Відповідно до наказу ДНЗ №1 «Орлятко» №155 від 30.08.2017р. «Про організацію та проведення моніторингу індивідуальних особливостей розвитку дітей в 2017-2018 навчальному році» педагогічним колективом були проведені моніторингові дослідження:
- в старших вікових групах (логопедична група «Грайлики» (вихователі – Іщенко О.М., Силка О.Д., вчитель-логопед Сасова Н.П.; група для дітей з вадами опорно-рухового апарату «Дзвіночок» (вихователі Горбенко С.Л., Населевська Г.М.) – за кваліметричною моделлю;
- в інших вікових групах – за моделлю Херсонської академії неперервної освіти (автори Киричук Т.В., Кулик О.М., Шаповал Н.М.);
- в групі для дітей із ЗПР «Малятко» – за показниками результатів навчально-виховної роботи по кожному розділу програми «Віконечко».
Результати моніторингових досліджень досягнень вихованців
групи для дітей раннього віку «Кмітливчик» згідно БК дошкільної освіти
(модель Херсонської академії неперервної освіти)
ІІІ обстеження 2017-2018 н.р.
Загальна кількість дітей – 23
|
||||
Дитина в соціумі | Високий рівень
(кількість дітей) |
Достатній рівень
(кількість дітей) |
Середній рівень
(кількість дітей) |
Низький рівень
(кількість дітей) |
2 | 9 | 9 | 3 | |
Гра дитини | Високий рівень
(кількість дітей) |
Достатній рівень
(кількість дітей) |
Середній рівень
(кількість дітей) |
Низький рівень
(кількість дітей) |
7 | 9 | 5 |
2
|
|
Дитина у світі культури | Високий рівень
(кількість дітей) |
Достатній рівень
(кількість дітей) |
Середній рівень
(кількість дітей) |
Низький рівень
(кількість дітей) |
– | 10 | 9 |
4
|
|
Мовлення дитини | Високий рівень
(кількість дітей) |
Достатній рівень
(кількість дітей) |
Середній рівень
(кількість дітей) |
Низький рівень
(кількість дітей) |
– | 6 | 9 |
8
|
|
Дитина у природному довкіллі | Високий рівень
(кількість дітей) |
Достатній рівень
(кількість дітей) |
Середній рівень
(кількість дітей) |
Низький рівень
(кількість дітей) |
1 | 10 | 9 |
3
|
|
Особистість дитини
|
Високий рівень
(кількість дітей) |
Достатній рівень
(кількість дітей) |
Середній рівень
(кількість дітей) |
Низький рівень
(кількість дітей) |
2
|
13 | 7 | 1 | |
Дитина в сенсороно-пізнавальному просторі | Високий рівень
(кількість дітей) |
Достатній рівень
(кількість дітей) |
Середній рівень
(кількість дітей) |
Низький рівень
(кількість дітей) |
2 | 9 | 8 |
4
|
Результати моніторингових досліджень
досягнень вихованців молодшої групи «Буратіно»
згідно БК ( модель Херсонської академії неперервної освіти)
2017-2018 н.р. (III обстеження)
Загальна кількість дітей – 28
|
||||
Дитина в соціумі | Високий рівень
(кількість дітей) |
Достатній рівень
(кількість дітей) |
Середній рівень
(кількість дітей) |
Низький рівень
(кількість дітей) |
5 | 11 | 10 | 2 | |
Гра дитини | Високий рівень
(кількість дітей) |
Достатній рівень
(кількість дітей) |
Середній рівень
(кількість дітей) |
Низький рівень
(кількість дітей) |
8 | 9 | 8 |
3
|
|
Дитина у світі культури | Високий рівень
(кількість дітей) |
Достатній рівень
(кількість дітей) |
Середній рівень
(кількість дітей) |
Низький рівень
(кількість дітей) |
4 | 8 | 12 |
4
|
|
Мовлення дитини | Високий рівень
(кількість дітей) |
Достатній рівень
(кількість дітей) |
Середній рівень
(кількість дітей) |
Низький рівень
(кількість дітей) |
4 | 11 | 9 |
4
|
|
Дитина у природному довкіллі | Високий рівень
(кількість дітей) |
Достатній рівень
(кількість дітей) |
Середній рівень
(кількість дітей) |
Низький рівень
(кількість дітей) |
5 | 10 | 10 |
3
|
|
Особистість дитини
|
Високий рівень
(кількість дітей) |
Достатній рівень
(кількість дітей) |
Середній рівень
(кількість дітей) |
Низький рівень
(кількість дітей) |
2 | 10 | 12 | 4 | |
Дитина в сенсороно-пізнавальному просторі | Високий рівень
(кількість дітей) |
Достатній рівень
(кількість дітей) |
Середній рівень
(кількість дітей) |
Низький рівень
(кількість дітей) |
4 | 10 | 10 | 4 |
Результати моніторингових досліджень
досягнень вихованців середньої групи «Пізнайко»
згідно БК дошкільної освіти (модель Херсонської академії неперервної освіти)
Ш обстеження 2017-2018 н.р.
Загальна кількість дітей – 27
|
||||
Дитина в соціумі | Високий рівень
(кількість дітей) |
Достатній рівень
(кількість дітей) |
Середній рівень
(кількість дітей) |
Низький рівень
(кількість дітей) |
6 | 14 | 4 | 3 | |
Гра дитини | Високий рівень
(кількість дітей) |
Достатній рівень
(кількість дітей) |
Середній рівень
(кількість дітей) |
Низький рівень
(кількість дітей) |
7 | 14 | 3 |
3
|
|
Дитина у світі культури | Високий рівень
(кількість дітей) |
Достатній рівень
(кількість дітей) |
Середній рівень
(кількість дітей) |
Низький рівень
(кількість дітей) |
7 | 13 | 4 |
3
|
|
Мовлення дитини | Високий рівень
(кількість дітей) |
Достатній рівень
(кількість дітей) |
Середній рівень
(кількість дітей) |
Низький рівень
(кількість дітей) |
8
|
16 | 2 | 1 | |
Дитина у природному довкіллі | Високий рівень
(кількість дітей) |
Достатній рівень
(кількість дітей) |
Середній рівень
(кількість дітей) |
Низький рівень
(кількість дітей) |
6
|
16 | 5 | 2 | |
Особистість дитини
|
Високий рівень
(кількість дітей) |
Достатній рівень
(кількість дітей) |
Середній рівень
(кількість дітей) |
Низький рівень
(кількість дітей) |
6 | 13 | 5 |
3
|
|
Дитина в сенсороно-пізнавальному просторі | Високий рівень
(кількість дітей) |
Достатній рівень
(кількість дітей) |
Середній рівень
(кількість дітей) |
Низький рівень
(кількість дітей) |
7 | 11 | 7 |
2
|
Результати моніторингових досліджень рівня сформованості
основних компетенцій старших дошкільників за допомогою кваліметричної моделі (логопедична група «Грайлики»)
2017-2018 н. р. (II обстеження)
Загальна кількість дітей – 16 | ||||
Фізичний розвиток і здоров’я дитини | Високий рівень
(кількість дітей) |
Достатній рівень
(кількість дітей) |
Середній рівень
(кількість дітей) |
Низький рівень
(кількість дітей) |
7 | 6 | 3 | – | |
Соціальний розвиток | Високий рівень
(кількість дітей) |
Достатній рівень
(кількість дітей) |
Середній рівень
(кількість дітей) |
Низький рівень
(кількість дітей) |
10 | 6 | – | – | |
Природничо-екологічний розвиток | Високий рівень
(кількість дітей) |
Достатній рівень
(кількість дітей) |
Середній рівень
(кількість дітей) |
Низький рівень
(кількість дітей) |
9 | 7 | – | – | |
Предметно-практична діяльність та художньо-естетичний розвиток | Високий рівень
(кількість дітей) |
Достатній рівень
(кількість дітей) |
Середній рівень
(кількість дітей) |
Низький рівень
(кількість дітей) |
10 | 5 | 1 | – | |
Ігрова діяльність | Високий рівень
(кількість дітей) |
Достатній рівень
(кількість дітей) |
Середній рівень
(кількість дітей) |
Низький рівень
(кількість дітей) |
9 | 6 | 1 | – | |
Сенсорно-пізнавальний розвиток | Високий рівень
(кількість дітей) |
Достатній рівень
(кількість дітей) |
Середній рівень
(кількість дітей) |
Низький рівень
(кількість дітей) |
8 | 7 | 1 | – | |
Мовленнєвий розвиток | Високий рівень
(кількість дітей) |
Достатній рівень
(кількість дітей) |
Середній рівень
(кількість дітей) |
Низький рівень
(кількість дітей) |
9 | 4 | 3 | – |
Результати моніторингових досліджень рівня сформованості
основних компетенцій старших дошкільників за допомогою кваліметричної моделі
(група для дітей з вадами опорно-рухового апарату «Дзвіночок»)
2017-2018 н. р. (II обстеження)
Загальна кількість дітей – 17 | ||||
Фізичний розвиток і здоров’я дитини | Високий рівень
(кількість дітей) |
Достатній рівень
(кількість дітей) |
Середній рівень
(кількість дітей) |
Низький рівень
(кількість дітей) |
3 | 12 | 2 | – | |
Соціальний розвиток | Високий рівень
(кількість дітей) |
Достатній рівень
(кількість дітей) |
Середній рівень
(кількість дітей) |
Низький рівень
(кількість дітей) |
8 | 9 | – |
–
|
|
Природничо-екологічний розвиток | Високий рівень
(кількість дітей) |
Достатній рівень
(кількість дітей) |
Середній рівень
(кількість дітей) |
Низький рівень
(кількість дітей) |
7 | 9 |
1
|
– | |
Предметно-практична діяльність та художньо-естетичний розвиток | Високий рівень
(кількість дітей) |
Достатній рівень
(кількість дітей) |
Середній рівень
(кількість дітей) |
Низький рівень
(кількість дітей) |
9 | 8 | – | – | |
Ігрова діяльність | Високий рівень
(кількість дітей) |
Достатній рівень
(кількість дітей) |
Середній рівень
(кількість дітей) |
Низький рівень
(кількість дітей) |
8 | 9 |
–
|
– | |
Сенсорно-пізнавальний розвиток | Високий рівень
(кількість дітей) |
Достатній рівень
(кількість дітей) |
Середній рівень
(кількість дітей) |
Низький рівень
(кількість дітей) |
8 | 9 | – | – | |
Мовленнєвий розвиток | Високий рівень
(кількість дітей) |
Достатній рівень
(кількість дітей) |
Середній рівень
(кількість дітей) |
Низький рівень
(кількість дітей) |
8 | 7 | 2 | – |
Результати діагностики (моніторингу) навчальних умінь, навичок та знань
вихованців спецгрупи «Малятко» за розділами програми «Віконечко»
Ш обстеження 2017-2018 н.р.
Загальна кількість дітей – 13
|
||||
СТАРШИЙ ДОШКІЛЬНИЙ ВІК – 9
|
||||
Рідна природа | Високий рівень
(кількість дітей) |
Достатній рівень
(кількість дітей) |
Низький рівень
(кількість дітей) |
Критичний рівень
(кількість дітей) |
3 | 4 | 1 | 1 | |
Образотворча діяльність | Високий рівень
(кількість дітей) |
Достатній рівень
(кількість дітей) |
Низький рівень
(кількість дітей) |
Критичний рівень
(кількість дітей) |
3 | 4 | 2 | – | |
Гра | Високий рівень
(кількість дітей) |
Достатній рівень
(кількість дітей) |
Низький рівень
(кількість дітей) |
Критичний рівень
(кількість дітей) |
3 | 5 | 1 | – | |
Праця | Високий рівень
(кількість дітей) |
Достатній рівень
(кількість дітей) |
Низький рівень
(кількість дітей) |
Критичний рівень
(кількість дітей) |
3 | 5 | 1 | – | |
Музичне виховання. Ритміка | Високий рівень
(кількість дітей) |
Достатній рівень
(кількість дітей) |
Низький рівень
(кількість дітей) |
Критичний рівень
(кількість дітей) |
4 | 4 | 1 | – | |
Розвиваємо мову та мовлення | Високий рівень
(кількість дітей) |
Достатній рівень
(кількість дітей) |
Низький рівень
(кількість дітей) |
Критичний рівень
(кількість дітей) |
3 | 2 | 4 | – | |
Виховуємо здорову дитину | Високий рівень
(кількість дітей) |
Достатній рівень
(кількість дітей) |
Низький рівень
(кількість дітей) |
Критичний рівень
(кількість дітей) |
7 | 2 | — | – | |
Конструювання | Високий рівень
(кількість дітей) |
Достатній рівень
(кількість дітей) |
Низький рівень
(кількість дітей) |
Критичний рівень
(кількість дітей) |
2 | 3 | 4 | – | |
Цікава математика | Високий рівень
(кількість дітей) |
Достатній рівень
(кількість дітей) |
Низький рівень
(кількість дітей) |
Критичний рівень
(кількість дітей) |
2 | 3 | 4 | – | |
Сенсорика | Високий рівень
(кількість дітей) |
Достатній рівень
(кількість дітей) |
Низький рівень
(кількість дітей) |
Критичний рівень
(кількість дітей) |
3 | 4 | 2 | – | |
Ознайомлення з навколишнім | Високий рівень
(кількість дітей) |
Достатній рівень
(кількість дітей) |
Низький рівень
(кількість дітей) |
Критичний рівень
(кількість дітей) |
3 | 2 | 4 | – | |
СЕРЕДНІЙ ДОШКІЛЬНИЙ ВІК – 4
|
||||
Рідна природа | Високий рівень
(кількість дітей) |
Достатній рівень
(кількість дітей) |
Низький рівень
(кількість дітей) |
Критичний рівень
(кількість дітей) |
– | 1 | 1 | 2 | |
Образотворча діяльність | Високий рівень
(кількість дітей) |
Достатній рівень
(кількість дітей) |
Низький рівень
(кількість дітей) |
Критичний рівень
(кількість дітей) |
– | 2 | – | 2 | |
Гра | Високий рівень
(кількість дітей) |
Достатній рівень
(кількість дітей) |
Низький рівень
(кількість дітей) |
Критичний рівень
(кількість дітей) |
– | 2 | 1 | 1 | |
Праця | Високий рівень
(кількість дітей) |
Достатній рівень
(кількість дітей) |
Низький рівень
(кількість дітей) |
Критичний рівень
(кількість дітей) |
– | 2 | – | 2 | |
Музичне виховання. Ритміка | Високий рівень
(кількість дітей) |
Достатній рівень
(кількість дітей) |
Низький рівень
(кількість дітей) |
Критичний рівень
(кількість дітей) |
– | 1 | 1 | 2 | |
Розвиваємо мову та мовлення | Високий рівень
(кількість дітей) |
Достатній рівень
(кількість дітей) |
Низький рівень
(кількість дітей) |
Критичний рівень
(кількість дітей) |
– | – | 3 | 1 | |
Виховуємо здорову дитину | Високий рівень
(кількість дітей) |
Достатній рівень
(кількість дітей) |
Низький рівень
(кількість дітей) |
Критичний рівень
(кількість дітей) |
2 | 2 | – | – | |
Конструювання | Високий рівень
(кількість дітей) |
Достатній рівень
(кількість дітей) |
Низький рівень
(кількість дітей) |
Критичний рівень
(кількість дітей) |
– | 1 | 3 | – | |
Цікава математика | Високий рівень
(кількість дітей) |
Достатній рівень
(кількість дітей) |
Низький рівень
(кількість дітей) |
Критичний рівень
(кількість дітей) |
– | – | 3 | 1 | |
Сенсорика | Високий рівень
(кількість дітей) |
Достатній рівень
(кількість дітей) |
Низький рівень
(кількість дітей) |
Критичний рівень
(кількість дітей) |
– | 1 | 2 | 1 | |
Ознайомлення з навколишнім | Високий рівень
(кількість дітей) |
Достатній рівень
(кількість дітей) |
Низький рівень
(кількість дітей) |
Критичний рівень
(кількість дітей) |
– | 1 | 2 | 1 |