02.05.2022р.- Реалізуємо освітні завдання за темою ”Квіти” (підтема ”Весняні квіти”)

Шановні батьки!

З перших років життя у дітей відбувається формування екологічної культури. Діти бачать вдома, як мама доглядає за квітами, тваринками. Вони самі тягнуться до всього живого, їм хочеться погладити домашнього улюбленця і помилуватися красивими квітами.

Навесні природа змінюється. Ми радіємо кожній травинці, кожному новому листочку. Починається робота на дачі і діти із задоволенням допомагають нам. Ми всі тягнемося до природи, щоб відпочити, подихати свіжим повітрям, назбирати квітів, лікарських трав. Перебуваючи у лісі, нарвіть їх  лише стільки, скільки вам потрібно, і намагайтеся не рвати з корінням, дайте можливість дитині зрозуміти, що означає “берегти природу”.

Захистити весняну квітку і спів солов’я, молоду вербиченьку і могутній віковий дуб, чисте повітря і чисту воду – все це і буде надійною гарантією збереження самого життя в усій його красі і гармонії.

1. Зверніть увагу дитини на картинку.

Запитайте:

– Що ти бачиш на картинці?

-Чим займається дівчинка?

-Навіщо поливають квіти?

-А хто поливає вуличні квіти?

Розгляньте, які квіти ростуть у вас вдома. Розкажіть дитині про них, як за ними потрібно доглядати.

Запропонуйте разом доглядати за ними.

2.Розгляньте з дитиною перші весняні квіти: підсніжник та пролісок.

Запитайте:

-Чим схожі ці квіти?

-Чим відрізняються?

Розкажіть дитині про ці первоцвіти:

-Проліски, як і підсніжники, це перші весняні квіти. Ці дівовижні квіти можна знайти в лісах та на полях. Їм  не страшні ні сніг, ні весняні заморозки. І ось вже безліч блакитних дзвіночків прикрашають перші проталини. І це вірний знак – весна зовсім близько.

3. Прочитайте вірш Л.Заїки “Проліски блакитні”. 

Тендітні проліски блакитні,
Такі ви милі і тендітні,
Немов дзвіночки весняні,
Гойдаєтесь серед снігів.

Ще холод ходить сонним гаєм
І сніг вас часом укриває,
Та ви всміхаєтесь. Чудні.
Радієте своїй весні.

Запитайте:

-Про яку квітку розповідається  у вірші?

-Чому її називають тендітною? (поясніть дитині значення цього слова, якщо дитина не розуміє).

-На що вона схожа?

-Чому говориться, що квіточка ця не боїться холоду?

4. Пограйтесь з малюком у дидактичну гру “Весняні квіти”. Запропонуйте знайти підсніжник та пролісок. Запитайте, за якими ознаками вони  їх упізнали.

5.Виконайте разом з дитиною завдання. З’єднайте лінією квітку  з горщиком такого самого кольору, назвіть кольори.

 

6. Запропонуйте дитині розмаювати підсніжник.  Перед цим виконайте паьчикову вправу.

Вихователі : Скідан В.М., Ніколаєнко І.А.

 

 

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *