08.01.2024р. Реалізуємо освітні завдання за темою ”Граємо в казку”. Підтема: ”Відгадай, з якої казки”.
1.Доброго ранку. шановні батьки і діти. Запропонуйте дитині поділитися вравженнями про пройдешні новорічні свята і подарунки. запросіть дитину привітати у різний спосіб з Новим роком і Різдвом, висловити щирі побажання. Відмітьте, який сьогодні день тижня. Поясніть, що один рік закінчився, а інший почався, а час все іде.
2.Почніть розмову про минулі вихідні. Скористайтеся табличкою з відповідними картинками. Спонукайте дитину включатися у розмову.
3.Зауважте, що зима не лише весела пора, вона ще й перевіряє на добро. Адже в холодну пору року сильні і ситі мають піклуватися про голодних і слабких. Пригадайте, що про це ви вже знаєте одну зимову казку. Запросіть дитину переглянути мультфільм “Дівчинка і зайці” з подальшим обговоренням.
-Як, на вашу думку, чому маленьку дівчинку можна назвати сильною і сміливою?
-Як змогла дівчинка зігріти зайчат?
-Як дівчинці вдалося перехитрити лисицю?
Розкажіть, як вона побудувала снігову хатку для зайчат?
-Чому потрібна була вода?
_ Що трапилося всередині хатки зайчиків, коли там потеплішало?
-Як ви думаєте, чому пташки подякували б дівчинці?
4.Запропонуйте дитині намалювати снігову хатку для зайчат на блакитному папері, накладаючи гуаш густо, щоб хатка вийшла теплою.
5.Розіграйте діалог з цієї казки: дівчинки і матусі, дівчинки і зайців, дівчинки і лисиці. Спонукайте збагачувати діалог власними репліками
6.Виконайте завдання.Здогадайся, який казковий персонаж у Добрика, який- у Веселинки. Назви, які ти знаєш казки про зайчика, які – про лисичку.Домалюй героїв цих казок
7.Мовленнєва гра”Розкажи про….”,Гра « Розкажи казку».
Мета : Вправляти дітей у поступовому розказуванні казок за допомогою кругів Луллія. Розвивати зв’язне мовлення.
8.Дидактична гра«Розкажи казку за малюнком»
Мета: розширяти та закріплюватизнаннядітей про казки та їхгероїв. Вчитипослідовнорозповідати за картинками. Розвиватиспо стережливість, увагу, пам`ять, зв`язнемонологічне мовлення. Виховувати інтерес до художньої літератури
9.Дидактична гра “Збери казку”
Мета: розвиток зв’язного та діалогічного мовлення, мислення; цілісного сприйняття твору.
Матеріал:скринька, шапочки героїв казок.
Вихователь: Валентина СКІДАН.