02.05.2022 р.- Реалізуємо освітні завдання за темою “Квіти”( підтема “Чарівний світ квітів”)

Доброго ранку, шановні батьки і діти. Сьогодні ми звами поринемо у чарівний світ квітів.

Розгляньте ілюстрації квітів. Зверніть увагу дитини на колір, яскравість,чарівність квітів. Нагадайте дитині, що всі квіти потребують догляду.

Уточніть уявлення дітей про ріст і розвиток рослин, квітів.

Звідки беруться квіти?

Що потрібно для росту  рослин?

Як треба доглядати за  ними?

Чи  можна рвати квіти?

Обгрунтуйте відповідь дитини. Зробіть висновок.

 

Під час прогулянки з дітьми подивіться,  які квіти цвітуть зараз. Наголосіть на тому, що це весняні квіти, які цвітуть тільки весною.

Які це квіти?

Зробіть фото дитини біля цих квітів( якщо є можливість).

Закріпіть назви квітів.

Ознайомте малюка з віршем “Весна”, вивчіть напам’ять за допомогою мнемотаблиці.

Розгляньте  репродукції картин відомих художників «Яблуні в цвіті», «Квітучий сад», після ознайомлення проведіть бесіду.

Бесіда за репродукціями картин:

Уявно переносимося у ці фруктові сади, де цвітуть яблуні. Зверніть увагу на ці дерева, що вирощували багато років. Яблуні з кремезними міцними гілками. Цвітіння дерев навесні – це справжнє диво. Квітучий яблуневий сад – краса в природі, начебто аромат квітів чується в повітрі.

Погляньте на красу весняного неба, на кольори весняної трави!

-Що на картині знаходиться ближче?

-Що зображено далеко?

-Як малюють художники дерева, що знаходяться далеко? близько?

-Що є у яблунь?(стовбури, гілки, квіти) 

-Скільки стовбурів у яблуні? (один) 

-Чого багато у яблуні? (гілочок, квіточок)

-Які гілки у яблуні? (великі та малі, товсті та тонкі)

-Які квіти у яблуні? (маленькі,рожеві, майже одинакові)

-Згадайте їх аромат, як вони пахнуть?

Яблуні рожевий цвіт

Зачаровує весь світ.

Бджоли із її квіток

Цілий день беруть медок.

Вийдіть на прогулянку, знайдіть яблуню. Розгляньте квіти , листочки, помилуйтесь її красою.

Запропонуйте дитині стати художником та намалювати квітучу гілочку. Підготуйте пальчики до малювання.

Пальчикова гімнастика «Дерева»

Дитина виставляє руки перед собою, долонями до себе, які напружені.

Вітер залетів у гай.

Ти дерева не хитай.

(Хитає руками)

Дуже гілки не хили,

Щоб не тріснули вони!

Для виконання роботи вам необхідно переглянути відеоматеріал

Що у нас приготовлено для малювання? Чим ми будемо малювати? Якого кольору є фарби? Яким кольром будемо малювати гілочку? А квіточки?

Бажаю успіху, гарного настрою.

Вправа-медитація «Чарівні квіти»

Мета: стабілізація психічного стану, зняття напруги

Зміст: «У чарівному лісі, в заповідному місці, там, куди не кожен міг зайти, Добра Фея посадила Кольорові квіти. Минав час, і появилися невеличкі бутони (пропонуємо дитині утворити руками над головою бутон). Їх зігрівало сонечко, а Чарівна Фея поливала квіти живою водою. І в один прекрасний день Чарівні квіти розпустились. Їх краса була неймовірна. Всі мешканці чарівного лісу приходили подивитися на Чарівні Квіти, адже Фея наділила їх чарівною силою. В них було стільки добра і краси, що вони могли подарувати радість будь-кому, хто дивився на них. Йшов час, квіти ставали  все красивішими, а їх сила збільшувалась. Так у чарівному лісі з’явилися Чарівні квіти, які дарували радість і доброту всім, хто міг прийти в це заповідне місце.

–        Як ти себе почуваєш?

–        Що тобі сьогодні  найбільше сподобалсь?

А зараз  опрацюйте з малюками цікаві картинки для логічного розвитку дитини.

Розгляньте малюнок, запропонуйте дитині назвати знайомі їй геометирчні фігури, а потім визначити, яка фігура зайва укожному рядку.Чому?

 

Вихователь: Грицюк Т.І.,Гнойова Т.П.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *