02.05.2022 р.- Реалізуємо освітні завдання за темою “Квіти”( підтема “Чарівний світ квітів”)
Доброго ранку, шановні батьки і діти. Сьогодні ми звами поринемо у чарівний світ квітів.
Розгляньте ілюстрації квітів. Зверніть увагу дитини на колір, яскравість,чарівність квітів. Нагадайте дитині, що всі квіти потребують догляду.
Уточніть уявлення дітей про ріст і розвиток рослин, квітів.
Звідки беруться квіти?
Що потрібно для росту рослин?
Як треба доглядати за ними?
Чи можна рвати квіти?
Обгрунтуйте відповідь дитини. Зробіть висновок.
Під час прогулянки з дітьми подивіться, які квіти цвітуть зараз. Наголосіть на тому, що це весняні квіти, які цвітуть тільки весною.
Які це квіти?
Зробіть фото дитини біля цих квітів( якщо є можливість).
Закріпіть назви квітів.
Ознайомте малюка з віршем “Весна”, вивчіть напам’ять за допомогою мнемотаблиці.
Розгляньте репродукції картин відомих художників «Яблуні в цвіті», «Квітучий сад», після ознайомлення проведіть бесіду.
Бесіда за репродукціями картин:
Уявно переносимося у ці фруктові сади, де цвітуть яблуні. Зверніть увагу на ці дерева, що вирощували багато років. Яблуні з кремезними міцними гілками. Цвітіння дерев навесні – це справжнє диво. Квітучий яблуневий сад – краса в природі, начебто аромат квітів чується в повітрі.
Погляньте на красу весняного неба, на кольори весняної трави!
-Що на картині знаходиться ближче?
-Що зображено далеко?
-Як малюють художники дерева, що знаходяться далеко? близько?
-Що є у яблунь?(стовбури, гілки, квіти)
-Скільки стовбурів у яблуні? (один)
-Чого багато у яблуні? (гілочок, квіточок)
-Які гілки у яблуні? (великі та малі, товсті та тонкі)
-Які квіти у яблуні? (маленькі,рожеві, майже одинакові)
-Згадайте їх аромат, як вони пахнуть?
Яблуні рожевий цвіт
Зачаровує весь світ.
Бджоли із її квіток
Цілий день беруть медок.
Вийдіть на прогулянку, знайдіть яблуню. Розгляньте квіти , листочки, помилуйтесь її красою.
Запропонуйте дитині стати художником та намалювати квітучу гілочку. Підготуйте пальчики до малювання.
Пальчикова гімнастика «Дерева»
Дитина виставляє руки перед собою, долонями до себе, які напружені.
Вітер залетів у гай.
Ти дерева не хитай.
(Хитає руками)
Дуже гілки не хили,
Щоб не тріснули вони!
Для виконання роботи вам необхідно переглянути відеоматеріал
Що у нас приготовлено для малювання? Чим ми будемо малювати? Якого кольору є фарби? Яким кольром будемо малювати гілочку? А квіточки?
Бажаю успіху, гарного настрою.
Вправа-медитація «Чарівні квіти»
Мета: стабілізація психічного стану, зняття напруги
Зміст: «У чарівному лісі, в заповідному місці, там, куди не кожен міг зайти, Добра Фея посадила Кольорові квіти. Минав час, і появилися невеличкі бутони (пропонуємо дитині утворити руками над головою бутон). Їх зігрівало сонечко, а Чарівна Фея поливала квіти живою водою. І в один прекрасний день Чарівні квіти розпустились. Їх краса була неймовірна. Всі мешканці чарівного лісу приходили подивитися на Чарівні Квіти, адже Фея наділила їх чарівною силою. В них було стільки добра і краси, що вони могли подарувати радість будь-кому, хто дивився на них. Йшов час, квіти ставали все красивішими, а їх сила збільшувалась. Так у чарівному лісі з’явилися Чарівні квіти, які дарували радість і доброту всім, хто міг прийти в це заповідне місце.
– Як ти себе почуваєш?
– Що тобі сьогодні найбільше сподобалсь?
А зараз опрацюйте з малюками цікаві картинки для логічного розвитку дитини.
Розгляньте малюнок, запропонуйте дитині назвати знайомі їй геометирчні фігури, а потім визначити, яка фігура зайва укожному рядку.Чому?
Вихователь: Грицюк Т.І.,Гнойова Т.П.