10.05.2022р.-Реалізуємо освітні завдання за темою “Квіти”(підтема”Танок квітів”).
1.Доброго дня, шановні батьки і діти! Сьогодні я вас запрошую в уявну подорож на чарівну галявину квітів. Розгляньте їх і помилуйтеся, які вони гарні.
– Скільки квітів на галявині? (Багато)
– Якого кольору квіти? (Червоні, сині, жовті)
– Які квіти за величиною? (Великі і малі)
– Ой, а хто це літає серед квітів? (Бджілка)
2.Прочитайте дитині вірш, дайте відповідь на запитання.
Бджілка весело літає,
Квітам очки розтуляє.
Каже: «Квіти, годі спати,
Я прийшла медок збирати!».
– Що бджілка хоче робити? (Бджілка хоче збирати медок)
3.Закріпіть з дитиною поняття “один-багато”.
4.Запропонуйте дитині скласти квіти, підбираючи пелюстки відповідного кольору.
5.Проведіть фізкультхвиинку.
6.Пальчикова гімнастика
Наші ручки – як квіточки,
Пальчики – як пелюсточки,
Сонце прокидається,
Квіточки розкриваються,
Бджілко, бджілко, покружляй,
З квіток меду назбирай!
7. Запропонуйте дитині намаювати квіти (техніка “малювання долонькою”).
Акуратно вмочаємо долоньку у фарбу (колір на вибір) і прикладаємо її посередині аркуша. Ось яка гарна квіточка вийшла.
-Якого кольору вийшла квіточка?
Після цього потрібно руку витерти вологою серветкою, щоб була чиста.
– Дітки, а що ще потрібно намалювати біля квіточки? (Стебло)
– Якого кольору стебло у квіточки? (Стебло зеленого кольору)
Давайте стебло спробуємо малювати пальчиком.
Вихователі: Скідан В. М., Ніколаєнко І. А.