10.05.2022р.-Реалізуємо освітні завдання за темою “Квіти”(підтема”Танок квітів”).

1.Доброго дня, шановні батьки і діти! Сьогодні я вас запрошую в уявну подорож на чарівну галявину квітів. Розгляньте їх і помилуйтеся, які вони гарні.

– Скільки квітів на галявині? (Багато)

– Якого кольору квіти? (Червоні, сині, жовті)

– Які квіти за величиною? (Великі і малі)

 – Ой, а хто це літає серед квітів? (Бджілка)

2.Прочитайте дитині вірш, дайте відповідь на запитання.

Бджілка весело літає,

Квітам очки розтуляє.

Каже: «Квіти, годі спати,

Я прийшла медок збирати!».

– Що бджілка хоче робити? (Бджілка хоче збирати медок)

3.Закріпіть з дитиною поняття “один-багато”.

4.Запропонуйте дитині  скласти квіти, підбираючи пелюстки відповідного кольору.

 

5.Проведіть фізкультхвиинку.

6.Пальчикова гімнастика

Наші ручки – як квіточки,

Пальчики – як пелюсточки,

Сонце прокидається,

Квіточки розкриваються,

Бджілко, бджілко, покружляй,

З квіток меду назбирай!

7. Запропонуйте дитині  намаювати квіти (техніка “малювання долонькою”).

Акуратно вмочаємо долоньку у фарбу (колір на вибір) і прикладаємо її посередині аркуша. Ось яка гарна квіточка вийшла.

-Якого кольору вийшла квіточка?

Після цього потрібно руку витерти вологою серветкою, щоб була чиста.

– Дітки, а що ще потрібно намалювати біля квіточки? (Стебло)

– Якого кольору стебло у квіточки? (Стебло зеленого кольору)

Давайте стебло спробуємо малювати пальчиком.

 

Вихователі: Скідан В. М., Ніколаєнко І. А. 

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *