30.05.2022р. Реалізуємо освітні завдання за темою “Гарні та погані вчинки”

Завдання 1.

Шановні батьки, промовляючи слова віршика для ранкового привітання, відтворіть рухи спільно  з дитиною.

Будить сонечко:
– Та вставай уже.
Хутко ліжечко застеляй.
А ще
До водички спіши вмиватися, (відтворюйте рухами, начебто вмиваєте обличчя)
До дзеркал своїх усміхатися. (поставте долоньку наче дзеркальце, дивіться у нього, качайте головою і посміхайтеся своєму відображенню)
Добрий ранок бажай усім, серденько. (діти повертаються один до одного обличчям, промовляючи слова привітання з добрим ранком)
Починається день твій новенький.

Завдання 2.

Розгляньте з дитиною ілюстрацію Еліни Еліс.

Це -два хлопчики Петрик і Дмитрик.

Петрик білявий, із зачесаним волоссячком, акуратно вбраний, з краваткою-метеликом. Що робить цей хлопчик? Петрик поливає квіти. Він посміхається, бо йому подобається доглядати за квітами.

Дмитрик – чорнявий, з  незачесаним волоссячком. Чим займається цей хлопчик? Він злиться і футболить горщики з квітами. Хто з хлопчиків поводиться гарно, а хто погано?

Петрик чинить добре. Дмитрик погано.

Запропонуйте дитині погратись в художню гру за картиною.

Покажи хлопчика, який робить гарну справу.

-Покажи хлопчика, який погано поводиться.

-Підкажи Дмитрику, як перестати злитися. Для цього: вдихаємо і випускаємо повітря вгору, на хмарку.

-Підкажи Дмитрику, як виправитись. Для цього потрібно: вибачитися, поставити горщики, полити квіти.

Завдання 3.

Запросіть дитину пограти в гру «Гарно-погано».

Розгляньте зображення з різними подіями з життя дітей, із добрими та негарними вчинками. Попросіть дитину розказати хто робить правильно, а хто ні. Чому?

 

Завдання 4.

Виконайте завдання в Альбомі з художньо – творчої діяльності, частина 2, сторінка40.  Малювання «Тюльпани».

Запропонуйте дитині розглянути зображення, відшукати стеблинки, де мають вирости тюльпани. Потім вмокнути долоньку в посудину з фарбою червоного кольору і поставити відтиски там, де «виросте» квітка. Перед тим, як намалювати квіти іншого кольору, треба витерти долоньку вологою серветкою. Зеленою фарбою дитина малює пальчиком травичку. По завершенню роботи заохотьте малюка розказати, кому хоче  подарувати свій малюнок.

Завдання 5.

Виконайте завдання в Книзі малюка на сторінці 67

Підготували вихователі:  Іщенко О.М., Трохимчук О.І.

Вправи для дітей з особливими особливими потребами:

1. Вправа “Горошинка”

 

Для виконання вправи потрібно банку з кришкою, що знімається. Необхідно показати дитині, що спочатку потрібно відкрити кришку, потім взяти горошину, помістити її в банку і закрити кришку.

 

Для того щоб дитина зрозуміла, що потрібно робити, всі дії треба виконувати у повільному темпі. З першого разу може не вийти. Але зате наступні спроби будуть успішними.

 

2. Розфарбуй-ка!

 

Малюкові пропонується будь-який нескладний пунктирний малюнок. Це може бути будиночок або сонечко. Дитина повинна правильно провести лінії і розфарбувати те, що вийшло. Найкраще виконувати цю вправу на дошці або стіні.

3. Ігри з крупами

 

У глибоку тару всипається пшоно, гречка або рис. Потім необхідно запросити малюка пощупати крупу, показати йому, як вона сиплеться крізь пальці. Також можна використовувати горох або квасолю. Після того, як малюк познайомиться з новим матеріалом, йому пропонується викласти з горошин або квасолинок простий малюнок – сонечко або будиночок.

Підготувала астстент вихователя Фурса А.В.

 

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *