30. 05. 2022 р. – Автоматизуємо вимову звука [Р] у віршах, чистомовках, приказках

Шановні батьки!

Продовжуйте працювати з дітьми над правильною вимовою звука [Р]

 

  1. Завдання. Повторити за дорослим чистомовки

 

РА – РА – РА, РА – РА – РА – святам  радіє  дітвора.

РУ – РУ – РУ, РУ – РУ – РУ – руками  рушники  перу.

РИ – РИ – РИ, РИ – РИ – РИ – з  риби  юшки  навари.

РО– РО – РО, РО – РО – РО – розмальовую  відро.

РЕ – РЕ – РЕ, РЕ – РЕ – РЕ – рубають  дерево  старе.

 

  1. Завдання. Вивчити приказки

 

У  тракториста і  трактора  різні  характери.

Трактор  бурчить  – тракторист  мовчить.

Трактор  мовчить  – тракторист  бурчить.

 

  1. Завдання. Повторити за дорослим скоромовки

 

Обережний хитрий лис до нори курей приніс

Варила Лариса рис для Бориса. «Рис – їжа корисна»,  – говорить Лариса.

 

Наробили  двері  скрипу:  заскрипіли  –  рипу-рипу.

 

Їла  Іра  морозиво,  Іра  рот  заморозила.

 

  1. Завдання. Вимовляти за дорослим віршики, вивчити напам`ять ті, які найбільше сподобалися дитині.

 

 

Рано-вранці  у  середу  погнав  Борис  череду.

А  корови  в  череді  рябі,  чорні,  та  руді.

 

Подивіться  на  Іринку, їсть  Іринка  мандаринку.

З’їсть  Іринка  мандаринку,  лушпайки  кине  у  корзинку

 

Ричить  тигр, ричить  тигриця, ричить  грізно, не  ліниться.

І  маленькі  тигренята  шкірять  гострі з убенята.

Рве  Маринка  у  торбинку  звіробій  і  материнку.

Кіра,  Рома  і  Сергій  рвуть  ромашку  й  деревій.

А  Тарасик  на  дубочку  розірвав  собі  сорочку.

 

Я  візьму  граблі  й  лопату і  зроблю  грядки  в  саду.

Посаджу  ромашку  й  м’яту , чорнобривці,  резеду.

Ароматного  горошку   тут  насію три  рядки.

Посаджу  красолі  трошки,  а с краєчку – нагідки!

 

 

Матеріал підготувала

Вчитель-логопед  САСОВА Н.П.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *