30. 05. 2022 р. – Автоматизуємо вимову звука [Р] у віршах, чистомовках, приказках
Шановні батьки!
Продовжуйте працювати з дітьми над правильною вимовою звука [Р]
- Завдання. Повторити за дорослим чистомовки
РА – РА – РА, РА – РА – РА – святам радіє дітвора.
РУ – РУ – РУ, РУ – РУ – РУ – руками рушники перу.
РИ – РИ – РИ, РИ – РИ – РИ – з риби юшки навари.
РО– РО – РО, РО – РО – РО – розмальовую відро.
РЕ – РЕ – РЕ, РЕ – РЕ – РЕ – рубають дерево старе.
- Завдання. Вивчити приказки
У тракториста і трактора різні характери.
Трактор бурчить – тракторист мовчить.
Трактор мовчить – тракторист бурчить.
- Завдання. Повторити за дорослим скоромовки
Обережний хитрий лис до нори курей приніс
Варила Лариса рис для Бориса. «Рис – їжа корисна», – говорить Лариса.
Наробили двері скрипу: заскрипіли – рипу-рипу.
Їла Іра морозиво, Іра рот заморозила.
- Завдання. Вимовляти за дорослим віршики, вивчити напам`ять ті, які найбільше сподобалися дитині.
Рано-вранці у середу погнав Борис череду.
А корови в череді рябі, чорні, та руді.
Подивіться на Іринку, їсть Іринка мандаринку.
З’їсть Іринка мандаринку, лушпайки кине у корзинку
Ричить тигр, ричить тигриця, ричить грізно, не ліниться.
І маленькі тигренята шкірять гострі з убенята.
Рве Маринка у торбинку звіробій і материнку.
Кіра, Рома і Сергій рвуть ромашку й деревій.
А Тарасик на дубочку розірвав собі сорочку.
Я візьму граблі й лопату і зроблю грядки в саду.
Посаджу ромашку й м’яту , чорнобривці, резеду.
Ароматного горошку тут насію три рядки.
Посаджу красолі трошки, а с краєчку – нагідки!
Матеріал підготувала
Вчитель-логопед САСОВА Н.П.