16.05.2022р. – Реалізуємо освітні завдання за темою “Дорога” підтема “Раз! Два! Весела хода”
Шановні батьки та діти, доброго ранку!
1.Продовжуємо знайомити дітей з правилами дорожнього руху.
Перегляньте разом з малюком повчальний відеоролик “Абетка дорожнього руху”.
2. Пропонуємо пограти разом з малюком в дидактичні ігри на закріплення дорожніх знаків.
Дидактичні ігри до теми «Правила дорожнього руху»
Дидактична гра «Наша вулиця»
Мета: Закріплювати правила поведінки пішоходів і водіїв, розрізняти дорожні знаки.
Хід (1 варіант): з допомогою ляльок діти виконують завдання ведучого. Ось ляльки йдуть по тротуару, ось переходять дорогу по світлофора без нього, за допомогою регулювальника.
Хід (2 варіант): вихователь показує дорожні знаки. Діти пояснюють, що означає цей знак. Розігрується дорожня ситуація.
Дидактична гра «Перехрестя»
Мета: Закріплювати правила дорожнього руху, знання дорожніх знаків.
Хід : ведучий – світлофор стоїть в центрі перехрестя. Інші діляться на 2 групи: автомобілі і пішоходи. Свисток світлофора: перехрестя оживає (йдуть пішоходи, рухається транспорт). Світлофор свистить і називає ім’я порушника. Порушники вибивають з гри. Перемагають ті, хто вміє ходити по вулиці.
Дидактична гра «Водії на старт»
Мета: Закріплювати правила дорожнього руху, знання дорожніх знаків.
Хід : На столі або на підлозі будується вулиця. На ній дорожні знаки. Треба проїхати по вулиці, не порушуючи дорожніх знаків. Зустрівши на шляху знак, діти називають його і пояснюють, що він позначає. Регулювальник стежить за правильністю проходить траси.
Дидактична гра «Слухай – запам’ятовуй»
Мета: Закріплювати правила дорожнього руху.
Хід : У ведучого жезл для регулювання дорожнього руху. Вихователь дає жезл комусь із дітей. У відповідь дитина називає який-небудь правило поведінки на дорозі (н-р: «не Можна переходити дорогу на червоне світло».) Жезл переходить іншому. Не повторяться. Можна називати дорожні знаки.
Дидактична гра «Спритний пішохід»
Мета: Закріплення кольорів світлофора та їх значення.
Хід : Пішоходи переходять дорогу. Перейти означає закинути м’яч в зелений сигнал світлофора (кошик, сітка).
Потрапив в червоний – не перейшов, вибуваєш. Потрапив в жовтий – можеш кинути м’яч ще раз.
Світлофор: вертикальна мішень з прорізаними круглими отворами, діаметр в 2 рази більше м’ячі.
Дидактична гра «Постав дорожній знак»
Мета: Закріплення знання деяких дорожніх знаків.
Хід : Дітям пропонується на ігровому полі з зображенням доріг, пішохідних переходів, залізничного переїзду, адміністративних і житлових будівель, автостоянки, перехресть правильно розставити дорожні знаки. Наприклад: у школи – знак “Обережно, діти!”, у кафе – “Пункт харчування”.
Виграє той, хто швидше і правильно розставить всі знаки.
Дидактична гра «Я водій»
Мета: Закріпити правила дорожнього руху, активізація словника, знання деяких дорожніх знаків.
Хід : 4 картки із зображенням бензоколонки, медпункту та ремонтної майстерні. Грають троє дітей. У кожного на стоянці своя “машина”. Кожен з них повинен, використовуючи дорожні знаки, доїхати до свого пункту призначення і пояснити, як він це зробив.
наприклад:” Я поїхав прямо, тут знак “Поворот ліворуч”, я поїхав ліворуч, а потім праворуч”. Дитина перераховує знаки, які були на дорогах.
Ускладнення: Дитина сам виставляє потрібні знаки.
Дидактична гра «Дві машинки»
Мета: Закріплення правил дорожнього руху. Активізація словника: “за”, “перед”, “Близько” , “далеко”, “один за одним”, “вниз”, “вгору”.
Хід : Діти дивляться на картинку і поряд викладають кольорові машинки в тому ж положенні і розповідають: “Червона машинка їде близько за зеленою машинкою”, або “Червона машинка їде в гору” і т. д.
Ускладнення: діти самі придумують положення машин.
3.Виконайте цікаву розминку разом з членами родини.
4.Образотворча діяльнісь – “Мій будиночок”
5. Дидактична гра
6.Розгляньте разом з малюком різноманітні види транспорту. Спробуйте створити розповідь про кожен з них.
Вихователі групи:
Істифєєва А.В., Населевська Г.М.