12.10.2022р. Реалізуємо освітні завдання за темою “Бережи себе, малюк”. Підтема “Сам вдома”
Доброго дня, шановні батьки!
Сьогодні ми поговоримо на дуже важливу тему: «Сам удома».
Це коли ви з якихось причин залишаєте малюка без нагляду дорослих.
І.Почитайте дитині віршовані рядки:
Як чудово – вдома сам! У батьків ще є робота.
Ти один лишився вдома. Ти читаєш , ти співаєш,
І нікого не чекаєш. Раптом дзвоник дзеленчить
За дверима хтось стоїть…
Запитайте у малюка, як би він вчинив у цій ситуації?
ІІ.Розгляньте малюнки, поясніть, що так робити не можна, коли ти лишився сам удома.
Якщо ти залишився вдома сам без дорослих:
не відчиняй двері нікому, навіть не підходь до них, коли хтось дзвонить, чи стукає;
якщо двері шарпатимуть або намагаються відчинити їх з того боку, негайно телефонуй за номером 102;
назви себе;
повідом адресу;
коротко скажи, що ти сам удома, а хтось намагається потрапити до квартири.
Нагайте дітям, що відчиняти вікна та виглядати це теж дуже небезпечно.
ІІІ.Для прикладу почитайте казку «Троє поросят».
Проведіть бесіду за її змістом:
Хто стукав у двері до поросят?
Чому братики втекли до Наф – Нафа?
Який висновок ти зробив?
ІV.Обіграйте таку ситуацію використавши метод «Халабудної педагогіки».
Халабуда – це місце, де немає дорослих, закритий простір, де діти граються, відпочивають, розповідають історії, секрети. Запропонуйте дитині сховатися в халабуду. А Ви візьміть на себе роль незнайомця, який намагається увійти до помешкання. Розігрування даної ситуації допоможе Вам закріпити правила поведінки дитини під час перебування вдома без дорослих.
V. А щоб діти розім’яли свої рученята, запропонуйте їм виготовити осіннє дерево з допомогою фарбованого гарбузового насіння. Спочатку згадайте, розгляньте, яке різнобарвне листя на деревах восени. Підготуйте основу: намалюйте чи виріжте і наклейте стовбур дерева. А дитині запропонуйте наклеїти насіння-листочки в довільному порядку.
VІ. Зробіть разом із дитиною фонетичну зарядку.
VІІ. Запропонуйте дітям переглянути повчальний мультик.
Вихователі: Населевська Г.М., Сахно А.В.