13.10.2022 Опрацьовуємо лексичну тему : «ДИТЯЧИЙ САДОК»
Шановні батьки ! Рекомендую закріпити знання дітей про свій дитячий садок.
Тема : «ДИТЯЧИЙ САДОК»
- Спочатку виконайте артикуляційні вправи разом з логокотиком:
( для перегляду перейдіть за посиланням)
- Визначте з дітками : «Який спільний звук є в усіх словах?»
Спить, стоїть, скочує [с].
Завгосп, завідуючий, заняття [з].
Ручка, ранець, піраміда [р].
Кабінет, книга, дошка [к].
Поверх, площа, спальня[п].
- Дидактична гра «Четвертий зайвий» потрібно порівнювати та класифікувати предмети за певною ознакою, тобто назвати зайве, поясни дитини чому.
Лінійка, олівець, книга, лялька (лялька).
Ручка, ластик, скакалка, підставка (скакалка).
Лялька, м’яч, пірамідка, пензлик (пензлик).
- «Для чого потрібен предмет?»
Проговоріть разом з дітками про предмети й скажіть, для чого вони потрібні.
Наприклад: ( ручка, вона потрібна для того, щоб писати).
Ручка, олівець, зошит, крейда, лінійка, книга.
- « Цікаві завдання від лиса Микити»
(для перегляду перейдіть за посиланням)
- Рекомендую разом з дітками прочитати чистомовки :
Ля, ля, ля — ось зелені поля.
Ля, ля, ля — бігає теля.
Лі, лі, лі — все можуть королі.
Лі, лі, лі — де літали журавлі.
Лю, лю, лю — я дрова колю.
Лю, лю, лю — лободу полю.
- На останок виконайте з дітками пальчикову гру ” Веселі пальчики»
( перегляд відео за посиланням)
https://www.youtube.com/watch?v=X-7Yy8Pu_zY
Матеріал підготувала вчитель-логопед Шамрай О.Л.