13.10.2022р.-Реалізуємо освітні завдання за темою “Кольоровий світ”(підтема”Синя блакить”).
1.Доброго дня, шановні батьки і діти. Запросіть дитину до гри «Розкажи, що ти побачив». Для цього запросіть дитину підійти до вікна, скласти долоньки біноклем та помилуватися пейзажем за вікном, назвати, що красивого вона бачить; закріпіть із дитиною просторові напрями: ліворуч- праворуч, далеко-близько, вгорі-внизу.
Сьогодні ми продовжимо закріплювати синій колір.
2.Розкажіть дитині вірш Марії Дем’янюк
Хмарка
Хмарка сіла на тополю і глядить донизу,
усміхається небесно жовтому нарцису,
розглядає білу шубку ніжної кульбабки,
далі озирнулась хутко: дивиться на грядки.
Там росте уже петрушка, кріп, салату листя,
І кущі вже зеленіють в ягіднім намисті.
Аж до вечора сиділа в біленькій косинці,
Дуже гарно примостилась на високій гілці.
3.Вправа “Що зайве”.
4.Покажіть дитині хмаринки-силуети, вирізані з блакитного паперу. Упізнайте, на кого схожі хмаринки.
5.Гра-вправа «Дощик»:
Набігла хмаринка, закапав дощ! Діти стукають пальцями по підлозі або столу.
Заясніла гроза. Стукають долоньками.
Загримів грім. Діти стукають кулачками.
Дощ почав вщухати і зовсім припинився. Поступово ритм сповільнюється.
6.Малювання. «Йде дощ».(пальчиком)
Продовжуємо виконувати вправи на розвиток дрібної моторики рук.
«Горохова ванна»
У велику миску насипте товстим шаром горох. Занурьте в нього кілька дрібних іграшок. Важливо, щоб іграшки були без гострих деталей, можна замотати цукерку в декілька обгорток. Попросіть дитину відшукати іграшки, зануривши руки в горохову ванну. (Цукерка буде для нього сюрпризом.
«Допомога»
Вправа для розвитку уваги та моторики рук
Дитина допомагає перекладати дрібні предмети з однієї коробки в іншу. Або – дрібні, розсипані на підлогу предмети, скласти у коробку.
«З’єднай»
Олівцем на папері дорослий ставить дві крапки, дитина повинна пальцем, а потім олівцем провести лінію, що їх сполучає (крапки ставляться в різних напрямках).
Асистент вихователя Бондаренко Н.М.