11.12.2023 р. Реалізуємо освітні завдання за темою ”Як знайти зиму у шафках?”підтема ”У яких шафках ховається зима”.
1.Доброго ранку, шановні батьки.Зверніть увагу дітей на природні зміни, шо відбуваються.
Запитайте дитину, які ознаки зими та які ознаки осені можна побачити в природі, бо зима лише починається, а осінь ще не зовсім відійшла. Назвіть сьогоднішню дату, порахуйте разом, скільки тижнів минуло з початку навчального року. Попросіть дитину розповісти, яке зимове обладнання у вас вже заготовлено. Пригадайте, як одягалися на початку осені, і як одягаються тепер.
2.Проведіть ігрову вправу “Зимові розваги”.
Сядьте на стільчики, як вагончики потягу. щоб долоньками і пальчиками на спині того, хто сидить попереду можна було зобразити катання на санчатах , лижах чи ковзанах. Розпитайте, яка з розваг у дитини найулюбленіша.
3.Оговоріть завдання попереднього дня- які шафки дитина знайшла у себе вдома, яке їх призначення. обсудіть, чи можна у шафах знайти зиму?
4.Розгляньте разом з дитиною картину “Збираємося на свято”.
-Що відбувається на картині?
-Як ви дізналися, в яку пору року сім’я збиралася на свято?
-Що вам про це нагадало?
-Де можна побачити зимовий одяк батьків дітей?
-Чому не зручно, коли літній і зимовий одяг зберігається разом?
Отже, шафки з початком зимси змінили своє наповнення.
-Пригадайте, який одяг лежав на поличках та вішачках влітку?
-Який лежить, висить тепер?
5.Запросіть дитину створити ( розфарбувати паперові заготівки) комплект зимового одягу ( рукавички, шарфик, шапку). Домовтеся, якого кольору буде комплект, як його можна прикрасити смужками чи крапочками, малюнком.
6. Розгляньте разом фотографії про зимові запаси, які люди роблять, щоб зберегти врожай.
-Як це робиться у вашій родині?
Запропонуйте спробувати, як приємно дістати баночку із джемом і посмакувати з друзями. Дайте можливість дитині самій зробити собі печиво із джемом та пригостити всю родину, вживаючи ввічливі слова.
7.Виконайте завдання
Вихователь; Валентина СКІДАН