14.12.2023р.Реалізуємо освітні завдання за темою”Хочу і можу”(підтема”Гра – стратегія”Іграшкова крамниця”.
Доброго дня шановні батьки та діти.
Пропонуємо вам попрацювати над темою: Гра – стратегія “Іграшкова крамниця”.
1. Запропонуйте малюку допомогти вам записати слово « іграшка» попросіть розповісти про іграшки, які є у дитини (звідки вони узялися, як вона грається з ними).Як слово «іграшка» пов’язана з грою? Що спочатку – іграшка чи гра? Спочатку беремо іграшку і придумуємо гру чи спочатку придумуємо гру, а потім добираємо іграшки? Чи все може стати іграшкою? Скільки іграшок потрібно дитинi для щастя? Поміркуймо разом, знайдіть відповіді на ці запитання.
2 Дидактична вправа « Знайди іграшку за тінню» .
.
- Дидактична вправа «Якими предметами не можна гратися і чому?» Розгляньте з дитиною плакат та запропонуйте визначити предмети небезпечні для гри та відповісти : чому саме цим предметом не граються?
4.Перегляньте відео гру, яку пропонує вчитель – логопед В. Бурдієнко
« Магазин іграшок».
Зацікавте дитину пограти, створивши іграшкову крамницю та запросити батьків відвідати її. Будьте готовi пiдтримати ініціативу малюка, дати поради.
5. Завдання з «Книги дошкільника». «Сторінка досягнень за темою» (с. 30). Вчимося об’єктивно оцінювати власну роботу. Для роботи вам знадобляться олівці зеленого та червоного кольорів.
Розгляньте сторінку разом з дитиною. Пригадайте, що ми робили за темою «Хочу і можу». Якщо потрібно, погортайте свою Книгу.
Заохотьте малюка позначити зеленою галочкою те, що йому вдалося зробити якнайкраще. Якщо є такі завдання, які дуже не сподобалися дитині ,нехай вона позначе їх червоним хрестиком. Слідкуйте за розмірковуваннями та діями малюка, дайте можливість висловитися .
Бажаємо приємного спілкування з дитиною.
Вихователь: Тетяна ГНОЙОВА.