01.03.2024р.- Реалізуємо завдання за темою ” Думаю- знаю “( підтема «Спостерігай, щоб знати»).
- Шановні батьки, дайте дитині можливість прослухати звук бджолиного гулу із заплющеними очима і з’ясувати, що це і де можна почути такий звук.
- З опорою на картинки весняної природи з‘ясуйте, як дитина розуміє поняття ” спостерігати”? Спостерігати – це те саме, що і розглядати? Що роблять, коли спостерігають? А коли розглядають щось?
3.Проведіть вправу з кольоровими картками: 3-6 карток одного основного кольору ( наприклад, синього) різних відтінків – від найтемнішого до найсвітлішого). Запропонуйте викласти картки від найсвітлішого до найтемнішого та навпаки, показати найтемніший; найсвітліший відтінок, тощо. Попросіть дитину ” посигналити” карткою: яка картка викликає сумні емоції, а яка – радісні?
4 Проведіть гру ” Що змінилось?”: на столі розташуйте 5 дрібних предметів. Хай дитина заплющить очі, а ви в цей час поміняйте один предмет на інший або заберіть один предмет.
-Що змінилось?
5.Розучіть з дитиною пісню “Намалюю я” на слова Г. Британ та намалюйте ілюстрації до змісту пісні.
- Під час прогулянки організуйте спостереження за природним об‘єктом за запропонованим алгоритмом:
– Сприймання предмета загалом, створення загального уявлення про нього.
– Виокремлення особливих частин предмета, визначення їх особливостей – форма, величина, розташування.
– Визначення просторового розміщення одних частин предмета щодо інших – вище – нижче, ліворуч – праворуч, під – над тощо.
– Виокремлення допоміжних та дрібних елементів. Повторне цілісне сприймання предмета, закріплення першого враження.
Запропонуйте дитині завдання на розвиток спостережливості : дві картинки з майже однаковим зображенням. Необхідно знайти відмінності між ними.
Підготувала вихователь Олена Трохимчук.