01.03.2024р.- Реалізуємо завдання за темою ” Думаю- знаю “( підтема «Спостерігай, щоб знати»).

  1. Шановні батьки, дайте дитині можливість прослухати звук бджолиного гулу із заплющеними  очима і з’ясувати, що це і де можна почути такий звук.
  1. З опорою на картинки весняної природи зясуйте, як дитина розуміє поняття ” спостерігати”? Спостерігати – це те саме, що і розглядати? Що роблять, коли спостерігають? А коли розглядають щось?

3.Проведіть вправу  з кольоровими картками: 3-6 карток одного основного кольору ( наприклад, синього) різних відтінків – від найтемнішого до найсвітлішого). Запропонуйте викласти картки  від найсвітлішого до найтемнішого  та навпаки, показати найтемніший; найсвітліший відтінок, тощо. Попросіть дитину  ” посигналити” карткою: яка картка викликає сумні емоції, а яка – радісні?

4  Проведіть гру ” Що змінилось?”: на столі розташуйте 5 дрібних предметів. Хай дитина заплющить очі, а ви в цей час поміняйте один предмет на інший або заберіть один предмет.

-Що змінилось?

5.Розучіть з дитиною пісню “Намалюю я” на слова Г. Британ та намалюйте ілюстрації до змісту пісні.

  1. Під час прогулянки організуйте спостереження за природним обєктом за запропонованим алгоритмом:

– Сприймання предмета загалом, створення загального уявлення про нього.

– Виокремлення  особливих частин предмета, визначення їх особливостей – форма, величина, розташування.

– Визначення просторового розміщення одних частин предмета щодо інших – вище – нижче, ліворуч – праворуч, під – над тощо.

– Виокремлення допоміжних та дрібних елементів. Повторне цілісне сприймання  предмета, закріплення першого враження.

Запропонуйте дитині завдання на розвиток спостережливості : дві картинки з майже однаковим зображенням. Необхідно знайти відмінності між ними.

Підготувала вихователь Олена Трохимчук.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *