11.03.2024р.- Реалізуємо завдання за темою “Мрії і бажання “( підтема ” Мрії, бажання, забаганки”).
- Шановні батьки, запропонуйте дитині пригадати, про що вона мріяла напередодні вихідних і розповісти, які бажання вдалося досягти. Пограйте у гру ” Загадки” : хай дитина намалює руками в повітрі свою мрію або своє бажання, а ви спробуйте здогадатись, про що йшлося.
- Проведіть мовленнєву вправу ” Велике хотіння” : ви починаєте, а дитина продовжує речення:
-Я хочу, щоб у мене було багато…
-Я хочу, щоб мені подарували…
-Я хочу завжди мати…
Розпитайте про відчуття після озвучених бажань. Уточніть, хто має допомогти дитині реалізувати бажання. Запропонуйте використовувати фрази:
” Я мрію стати…”, ” Я дуже хочу навчитися…”, ” Я обов’язково буду…”.
- Запросіть дитину до тематичної бесіди . Мрія і мета – це одне і те саме? Для чого людині мета, мрія? Як говорять про бажання, а як говорять про мету? У когось ” хочу” помірне, не галасливе. Така людина вміє потерпіти, зачекати. А в декого ” хочу” таке величезне, галасливе, вредливе, що про нього чують усі люди на вулиці, в крамниці.
- Прочитайте байку Федра ” Відповідь”.
Одного разу маленьке курча знайшло у великого півня: – чому у чаплі довгий дзьоб, а у мене зовсім маленький?
-Відчепись!
-Чому в зайця довгі вуха, а у мене навіть малесеньких немає?
-Не чіпляйся!
-Чому в кішки м’яка красива шубка, а у мене якийсь противний жовтий пух?
-Відійди, кажу! Замовкни!
-Чому навіть маленьке цуценя вміє вертіти хвостиком, а у мене ніякого хвостика немає?
-Та відчепись же ти! – гримнув на нього півень.
-Чому в цапка є ріжки, а у мене навіть поганих ріжків немає?
-Перестань! Йди геть!
-Все відчепись… геть… перестань! Чому всім маленьким дорослі відповідають на запитання, а ти ні, – пропищало курча.
-Тому що ти, не запитуєш, а просто всім заздриш! – сердито відповів півень. І це була чиста правда.
Бесіда за змістом байки:
-Що ти думаєш про бажання курчати?
-На хвилину уяви собі, що було б, якби всі бажання курчати здійснилися
( довгий дзьоб, хутро як у кота,хвіст цуцика, ріжки козеняти).
– Намалюй таку чудернацьку тваринку.
- Зауважте, як важливо для Землі, щоб добрі мрії людей об‘єднувалися. Запропонуйте оперезати модель Землі ланцюжком із добрих мрій. Нехай дитина символічно позначить свої мрії на папірцях. Потім треба склеїти їх та прикріпити ланцюжок мрій на модель Землі.
Підготувала вихователь Олена Трохимчук.