26.03.2024р.Реалізуємо освітні завдання за темою:”Сходинки: мої досягнення”(підтема:”Краще, вище,сильніше”).

Доброго дня шановні батьки та діти.

  1. Почніть заняття з ігрової вправи “Закінчи речення” Наприклад: “Якби я міг (могла) навчити всіх щось гарно робити, то це б було …” “У мене гарно виходить…” , “Мій друг ліпше за інших вміє…”, “Я пишаюся собою тому, що …”
  2. Розкажіть дитині у супроводі тематичного відео про традицію нагороджувати переможців та піднімати їх на п’єдестал – почесну сходинку.

Щоб переглянути відео перейдіть за посиланням:

Мотивуйте дитину влаштувати змагання на вправність, швидкість, спритність.

  1. Запропонуйте малюку підготувати емблему для змагань.
  2. Організуйте змагання . Можуть бути варіанти завдань: 1) “Лабіринт” дитина має викласти мотузкою лабіринт у вигляді равлика, (на початку покласти повітряну кульку. Завдання провести кульку по лабіринту мухобійкою) 2) “Переносимо м’ячі” На відстані поставте 2 стільці, дитина має столовою ложкою перенести тенісні м’ячики з одного стільця на інший. 3) “Кільцекиди” дитина має зробити 5 кидків. Якщо попадань багато дитина перемогла. 4
  3. “Стрибки в мішку “Змагання на швидкість  стрибаючи у мішку. По закінченні гри – змагань підбийте підсумок та оголосіть переможця. Попросіть малюка сказати чим вона може пишатися.
  4. Запропонуйте дискусію: як легше і швидше досягти спортивних успіхів. Розкажіть дитині , що перемагаєш легше коли працюєш злагоджено та наполегливо. За старання , наполегливість нагородіть малюка медаллю «За спортивні досягнення», яку ви приготуєте власноруч.
  5. Запропонуйте розглянути художній твір Марі Джонсон – Харрісон “Весілля на повітряній кулі”Запитання до бесіди: Що відбувається на картині? Що ти бачиш тут такого, що дозволяє тобі так думати? Що ще відбувається на картині? Що ти помітив (ла)? Що можна сказати про місце, де це відбувається? Де ти це побачив (ла)?

.Запропонуйте дитині створити творчу роботу «Повітряна куля».

 

Послідовність створення малюнку ви знайдете переглянувши відео ,щоб переглянути перейдіть за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=Kz83ESHbxH4

По закінченні роботи помилуйтесь малюнком та похваліть малюка за старанність.

Бажаємо приємного спілкування з дитиною.

Вихователь : Тетяна ГНОЙОВА.

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *