02.04.2024р. – Реалізуємо освітні завдання за темою “Сходинки: мої досягнення”(підтема: “Є чим пишатися”).
1.Вправа “Який я?”
Запропонуйте дитині розказати про свої риси характеру, але не називати ті, яких немає: “Я – сильний!”, “Я – розумний”, “Я спокійний”,тощо. Супроводжуйте відповіді оплесками.
2.Гра “Класики”.
Пограйте на вулиці разом з дитиною в “класики”. Закріпіть цифри, дитина повинна стрибнути на ту цифру, яку ви назвали або називати самій, на яку вона стрибнула. Зверніть увагу на риси, які потрібні при цьому – спритність, уважність, спостережливість. Заохочуйте дитину компліментами.
3.Бесіда “Що таке скромність, хвастливість, сором’язливість?”
Обговоріть з дитиною ситуації, в яких ті чи інші персонажі були хвастунами або скромними. Зауважте, що таке буває і з дорослими, і з дітьми, котрі часто не звертають увагу на негативні риси характеру. Пригадайте, людям яких професій потрібні сміливість, хоробрість. Зробіть висновок, що для декого похід до лікаря – вже сміливий вчинок.
4.Слухання аудіо оповідання О.Самаріної “На березі”.
– Хто з хлопчиків виявився героєм? Про кого можна сказати, що він хвалько? Чи навчив Юрка чомусь вчинок друга? Що найбільше вразило тебе у цій історії?
5.Мовленева гра “Опиши”.
Запропонуйте дитині описати героїв казок та мультфільмів за навідним запитанням: який за характером?(Колобок – хвастливий, самовпевнений, Попелюшка – скромна, добра, Кіт Леопольд – скромний, мишенята, навпаки – хвастливі, задерикуваті, Айболить – …, Півник та двоє мишенят – …).
Підготувала вихователь Оксана Силка.