02.04.2024р. – Реалізуємо освітні завдання за темою “Сходинки: мої досягнення”(підтема: “Є чим пишатися”).

1.Вправа “Який я?”

Запропонуйте дитині розказати про свої риси характеру, але не називати ті, яких немає: “Я – сильний!”, “Я – розумний”, “Я спокійний”,тощо.  Супроводжуйте відповіді оплесками.

2.Гра “Класики”.

Пограйте на вулиці разом з дитиною в “класики”. Закріпіть цифри, дитина повинна стрибнути на ту цифру, яку ви назвали або називати самій, на яку вона стрибнула.  Зверніть увагу на риси, які потрібні при цьому – спритність, уважність, спостережливість. Заохочуйте дитину компліментами.

3.Бесіда “Що таке скромність, хвастливість, сором’язливість?

Обговоріть з дитиною ситуації, в яких ті чи інші персонажі були хвастунами або скромними. Зауважте, що таке буває і з дорослими, і з дітьми, котрі часто не звертають увагу на негативні риси характеру. Пригадайте, людям яких професій потрібні сміливість, хоробрість. Зробіть висновок, що для декого похід до лікаря – вже сміливий вчинок.

4.Слухання аудіо оповідання О.Самаріної “На березі”.

– Хто з хлопчиків виявився героєм? Про кого можна сказати, що він хвалько? Чи навчив Юрка чомусь вчинок друга? Що найбільше вразило тебе у цій історії?

5.Мовленева гра “Опиши”.

Запропонуйте дитині описати героїв казок та мультфільмів за навідним запитанням: який за характером?(Колобок – хвастливий, самовпевнений, Попелюшка – скромна, добра, Кіт Леопольд – скромний, мишенята, навпаки – хвастливі, задерикуваті, Айболить – …, Півник та двоє мишенят – …).

 

Підготувала вихователь Оксана Силка.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *