16.04.2024р.Реалізуємо освітні завдання за темою:”Рух на дорозі”(підтема”Клуб мандрівників”).
Доброго дня шановні батьки та діти.
1.Почніть своє спілкування з дитиною з бесіди до слова «Подорожі, прогулянки, мандри», спочатку уточніть відмінність у поняттях: подорожувати, де можна прогулюватися; на чому можна прогулюватися і подорожувати; як можна фіксувати враження від подорожей і т.п.
2. Запросіть дитину до клубу мандрівників. Обговоріть значення слова «клуб». Поміркуйте, про що можуть розмовляти члени клубу мандрівників? Що їх об’єднує? Про що вони можуть розповідати один одному та глядачам, якщо засідання клубу покажуть по телебаченню? Порадьтесь, у вас буде телеклуб чи реальний клуб мандрівників. Зауважте, що мандрівники можуть не лише розповідати про свої подорожі, а й давати поради про те, як поводитися в подорожах у різних ситуаціях.
Запропонуйте малюку переглянути відео «Клуб мандрівників» перейшовши за посиланням:
- https://www.youtube.com/watch?v=zDdcEOyQIoY
Допоможіть дитині зробити телевізор з картонного коробка, щоб дитина могла розповідати про цікаві місця в країнах і Україні з опорою на ілюстративний матеріал. Допомагайте дитині будувати зв’язні розповіді. Пропонуйте розповідати про подорожі своїх сімей. Дитина може спочатку намалювати ілюстрації до своїх розповідей, а потім прокоментувати їх. Розповідаючи про прогулянки, уточнюйте їх відмінність з мандрами і подорожами.
4. Розгляньте з дитиною ілюстрації до казкової повісті «Чарівник Смарагдового міста» і прочитайте перший розділ, або запропонуйте переглянути відеоказку перейшовши за посиланням:https://www.youtube.com/watch?v=pSTJDTi56PM
Зацікавте дитину подорожжю маленької дівчинки Еллі та її друзів, викличте охоту прочитати цю історію. Запропонуйте від імені Еллі та інших персонажів виступити в клубі мандрівників і розповісти про пригоди, зустрічі, які трапилися в дорозі.
- Запропонуйте виконати завдання – підготовки руки до письма.
- Мовленнєва вправа “Мандрівник який?”
10. Запросіть малюка до художньої діяльності: якби дитина разом з родиною мандрували, то що вони б взяли із собою в дорогу. Запропонуйте їй намалювати картки з цими предметами і по можливості підписати їх, щоб нічого не забути.
Бажаємо приємного спілкування з дитиною.
Вихователь: Тетяна ГНОЙОВА.