22.04.2024р. Реалізуємо освітні завдання за темою “Рухи в природі” (підтема “Вони і ми: світ людей і світ тварин”)

1.Шановні батьки,запросіть дітей до коментованого складання схеми “Люди і тварини: ми і вони”

Розпитайте, які головні ознаки людини ( парні органи, прямоходіння, мовлення тощо) та ознаки звірів, птахів, комах(  6 лапок, крильця, малий розмір тощо).

Запропонуйте назвати спільне ” Ми , як і вони…”, і відмінне ” Ми – різні, тому що…”.

2.Попросіть дітей поговорити про рухи людей, які схожі з рухами тварин: які рухи вони виконують майже однаково ( повзання , лазіння) ; які рухи тварин люди виконують по – іншому: ходять, бігають, стрибають, кидають, котять. За бажанням діти  можуть імітувати рухи та дії тварин.  Запропонуйте дітям описати тварин,зауважте, що окремі ознаки є спільними для різних представників.

3.Відгадайте загадки про тварин:

   -Куди повзе – за собою хату везе ( Черепаха)

-Котиться клубочок зовсім без ниточок.

Замість ниточок – триста голочок. ( Їжак)

-Я веселенький звірок, плиг з ялинки на дубок. ( Білка)

-Не ходжу я, а скакаю, бо нерівні ноги маю.

Через поле навмання перегнав би я коня. ( Заєць)

4.Прочитайте дітям вірш Л. Вознюк ” Якби я був чарівником”

Якби я був чарівником, —намріялося Віті, —

то став би я помічником природи в цілім світі.

Чарівна паличка в руках —за мить зростають липки,

у чистих ріках та ставках вже плюскаються рибки.

За хвильку дощики рясні помиють все довкола,

барвисті квіти запашні укриють гори й доли.

В дитячі мрії, як на те, навідалася ненька:

— Тут справжній чарівник росте, хоча іще маленький.

Твоє, синочку, деревце тріпоче зелен-листом,

співає дзвінко джерельце, бо ти його почистив.

І ось такі чарівники зростять дубки та липки,

в джерельні ріки та ставки пливтимуть вдячні рибки.

То ж підростай, не розгуби дитячі світлі мрії,

і все розквітне навкруги веселкою надії.

Бесіда за змістом вірша:

– Що хотів хлопчик зробити за допомогою чарівної палички?

-Чому треба захищати довкілля?

-Що діти можуть зробити для збереження природи?

5.Сприймання художнього твору С.Герасименко “Носоріг”(кераміка)

Бесіда:

Кого зобразив митець?

Як ти здогадався, що це носоріг?

З якого художнього матеріалу, на твою думку, виготовлено тварину?

Носоріг стоїть чи рухається?

Це реальна чи казкова істота?

Що свідчить про те, що це казкова тваринка?

Склади веселу історію про носорога.

Підготувала Олена Іщенко

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *