Корекційна робота дефектолога з дітьми з ООП

Мета роботи:
Створення оптимальних умов для розвитку пізнавальної, емоційно-вольової, мовленнєвої та соціальної сфер дитини; формування готовності до навчання, соціалізації та самостійності.
🧩 Основні завдання:
1. Діагностичний напрям:
• вивчення рівня психофізичного розвитку дитини;
• виявлення індивідуальних труднощів у пізнавальній та емоційній сфері;
• визначення потенційних можливостей для подальшої корекційної роботи.
2. Корекційно-розвивальний напрям:
• розвиток уваги, пам’яті, мислення, сприймання;
• формування просторових і часових уявлень;
• розвиток дрібної та загальної моторики;
• корекція порушень пізнавальної діяльності та поведінкових проявів;
• стимулювання мовленнєвої активності, розширення словникового запасу.
3. Профілактичний напрям:
• запобігання вторинним відхиленням у розвитку;
• підтримка позитивної самооцінки, формування впевненості у власних силах.
4. Консультативний напрям:
• робота з батьками та педагогами щодо індивідуальних особливостей розвитку дитини;
• рекомендації щодо домашніх завдань, режиму дня, ігрової діяльності.
🎨 Методи і прийоми:
• дидактичні ігри та вправи;
• сенсорні та моторні тренінги;
• метод моделювання ситуацій;
• вправи на розвиток мислення, уяви, емоційної сфери;
• елементи арт-, казко-, музико-, ігротерапії.
💬 Очікувані результати:
• покращення мовленнєвого та пізнавального розвитку;
• підвищення рівня комунікативної активності;
• розвиток самостійності, посидючості, довільної уваги;
• позитивна динаміка у навчально-ігровій діяльності.
На зображенні може бути: дитина та текст «YOUTH YOUTHCLU CLUB CLUB 3 <»
На зображенні може бути: дитяча іграшка
На зображенні може бути: текст
На зображенні може бути: немовля та іграшка
На зображенні може бути: дитяча іграшка

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *