18.03.2020р.- Реалізуємо освітні завдання за темою “Весна”
Запросіть свого малюка до розмови про пору року «Рання весна» з опорою на картину.
Розгляньте картину.
Що ти на ній бачиш?
Як одягнені дівчатка?
Що з’явилося на вербі?
Як зображено природу і погоду?
Яка це пора року?
Як можна назвати цю картину?
Прочитайте вірш О. Орач «Березневі світанки»
Щороку і щораз однаково
В призначений для неї час
Весна у березні світанками
Вертає з вирію до нас.
Листочки викинули верби,
І за ніч визеленів луг,
Берези вибілили небо-
І все засяяло навкруг.
Обговоріть прикмети весни: «У березні хмари пливуть швидко й високо», «Якщо у березні вода не тече , то у квітні трава не росте»
Зробіть висновок: Отже, перший весняний місяць – березень. У березні весна лише починається. Тому її називають ранньою.
Запропонуйте попрацювати з книгою “Весняні розмальовки” розмалювати малюнки із зображенням ознак ранньої весни.
Вихователь: Гнойова Т. П.
Завдання №2 Почитайте малюку оповідання В.Сухомлинського “Ліс весною” (Збірка творів автора)Читайте проникливо з захопленням, допоможіть дитині відчути красу весняного лісу. Зробіть особливі інтонаційні акценти на природних осередках: ліс, поле, весняне небо.
Задайте дитині проблемні запитання: Які дерева прокидаються зі сну раніше? Чому довго спить дідусь Дуб?
Мовно – творча діяльність. Згадайте , як ходили на екскурсію чи прогулянку до весняного лісу чи парку. Яке небо весною, з чим його можна порівняти?
Вербалізуйте звуки, які можна почути у весняному лісі чи парку.
Вихователь: Істифєєва А. В.