23.03.2020р.- Я мрію! Я хочу!
1.Шановні батьки,пограйте з дітьми у гру ” Здогадайки”: запропонуйте намалювати руками в повітрі свою мрію або своє бажання.
Розпитайте у дитини, хто має докладати зусилля, щоб досягти бажаного.
Запропонуйте дітям продовжити речення : ” Я хочу, щоб у мене було багато…”, ” Я хочу , щоб мені подарували…” , ” Я хочу завжди мати…”
2.Прочитайте байку Федра ” Відповідь”.
Одного разу маленьке курча запитало у великого півня:
-Чому у чаплі довгий дзьоб, а у мене зовсім маленький?
-Відчепись!
-Чому в зайця довгі вуха, а у мене навіть малесеньких немає?
-Не чіпляйся!
-Чому в кішки м’яка красива шубка, а у мене якийсь противний жовтий пух?
-Відійди, кажу! Замовкни!
-Чому навіть маленьке цуценя вміє вертіти хвостиком, а у мене ніякого хвостика немає?
-Та відчепись же ти!- гримнув на нього півень.
-Чому в цапка є ріжки, а у мене навіть поганих ріжків немає?
-Перестань! Йди геть!
-Усе відчепись…геть…перестань! Чому всім маленьким дорослі відповідають на запитання , а ти ні,- пропищало курча.
-Тому що ти не запитуєш, а просто всім заздриш! – сердито відповів півень. І це була чиста правда.
Питання для обговорення:
1.Як ви вважаєте, чому курча все хотіло як у інших або заздрило?
2.Давате заплющимо очі й уявимо, що було б, якби всі бажання його здійснились: довгий дзьоб, хутро як у кота, хвіст цуцика, ріжки козеняти,- і все це на маленькому пухнастому курчаті?
3.Чи впізнала б його мама- квочка?
3.Виконайте завдання № 1 у Книзі дошкільника( ст .26). Прикрасьте яйце – райце візерунком чи орнаментом.
Розгляньте світлину із зображенням Музею Писанки в м. Коломия.
-Що може розміщуватись в цій будівлі? Яку форму має частина будівлі, що знаходиться по центру? Як оздоблено цю частину будівлі?
Вихователь Трохимчук О. І.
4.В Альбомі з художньо- творчої діяльності запропонуйте дітям намалювати поверхню невідомої планети штампиками із зім’ятого паперу ” Фантастична подорож”.
-Створи фантастичну картину. Назви цей невідомий світ та розкажи свою історію про нього.
5.Пограйте з дитиною в мовленнєві ігри:
” Один – багато”
Утворити від поданих слів множину: письменник — письменники; школа — школи; художник — художники; село — села; музикант — музиканти; пісня — пісні.
«ЩО ПОТРІБНО?»
Скласти речення, даючи відповіді на запитання. — Чим їдять? (Їдять ложкою, виделкою) — Чим ріжуть? (Ріжуть ножем) — Чим наколюють? (Наколюють виделкою) — Із чого їдять? (Їдять із тарілки, блюдця).
6.Комунікативна ситуація «Поміркуй»
Діти мають відповісти на запитання: Як можна цікаво гратися керамічним іграшковим посудом? Які змагання можна влаштувати використавши дзигу? Які іграшки можна використати для організації театру? Іграшка – це лише дитяча забава? Книга – це іграшка? Чому солом‘яними та глиняними іграшками треба гратися дуже обережно?
7.Запропонуйте дитині зліпити рибку з пластиліну, користуючись зразком
8. Повторіть з дітьми дні тижня, їх послідовність.
-Який сьогодні день тижня? Який був вчора? Який буде завтра?
Прочитайте вірш Степана Жупанина ” Хто молодець”
Вранці ми із добрим ділом
Привітали понеділок.
Ніченька настала скоро,
Трудовий іде вівторок.
Спритна, вміла, молода
Вже настала середа.
Йде четвертий день тепер,
Називається четвер.
Діло добре ладиться,
Як настала п’ятниця.
Вдома скрізь кипить робота
– Починається субота.
А субота з хлібом-сіллю
Привела сестру неділю.
Ось і тижневі кінець,
Хто трудився – молодець!
Вихователь Іщенко О. М.